Barnkarusellen snurrar vidare
Ore - min mamma är äldre än din mormor!
Ore - min mamma är äldre än din mormor!
Telis - när jag var på danstävling i helgen och gamla konkurrenter kom fram och hälsade och sa att de var där för att deras barn har börjat dansa ... då högg det någonstans kring hjärtat hos mig. Attans vad jag är sent ute!!! Sen när vissa inte förstod om det var min eller brorsans son som var uppe och tävlade blev det ju inte bättre.
Ska väl poängtera att min brorsa är 11 år äldre än mig och hans son 15 år.
Hade de sagt barnbarn - hade jag gett dem en propp!!!
Såg en supersöt bebis på danstävlingen och var på väg att viska till maken att distrahera föräldrarna så jag kunde sno ungen ...
Snacka om Påskpresent!
Det låter som mig fast när jag inte varit på pump regelbundet.
Vad underbart väder det är!!! Hann sitta 5 minuter i solen i Vasaparken innan jag skulle in till tandhyginisten (inte lika skoj!). Tänka sig att man satt inne hela lördagen när solen sken och igår när vi var ute och promenerade var det mulet, vind och nästan vinter igen. Nåja, makens allergi började i lördags så han var glad över att slippa vara ute.
Cissi - det kommer att gå jättefort! Blev så avis på alla som gick i Vasaparken med barnvagn ... VILL OCKSÅ vara mammaledig!!!
Jag saknar nog mammaledigheten mer än själva bebisen :-O. Åtminstone så känns det så just nu.