Barnkarusellen snurrar vidare
Frullan - har jag missat något? Har du kollat kön eftersom han nu har fått namnet Roffe?
Söderköping - Nanking!
Frullan - har jag missat något? Har du kollat kön eftersom han nu har fått namnet Roffe?
Söderköping - Nanking!
Attans vad många nya bebisar i juni!!!
Frullan -
nenne - i vilken rabatt??!!!
Ja, onekligen spännande gällande AM!
EA - bara med en glass?! Mer är du värd!!
AM - vad fasen då!!! Det blir att tvätta fönster och dricka skumpa för hela slanten. Du kan få båda hemma hos oss (skitiga fönster + skumpa ).
och jag som läste cykla i tält!!! Vad fasen har Piggelin ett tält som hon cyklar i???!!
nenne - mysigt med katten!!!
mugglan - langa över BOM-facklan för här är det absolut snart dags ... troligen imorgon eller på fredag.
Snaily - vad mysigt med valp. Makens faster hade två små gosiga valpar och jag fick hela hans släkt på att övertala honom att köpa mig en hundvalp i födelsedagspresent . Ska kanske tillägga att maken inte vill ha hund.
Liten - kanske ska du byta nick nu när du är Vasaätt ... liten låter ju ganska så anspråkslöst .
Ego - var hos akup igår och hon var supernöjd med min tempkurva *stol kanin sitter här med sträckt hals men likt förbaskat hängande öron*. Den såg ut som ett skolboksexempel då den legat exakt på samma temperatur i typ en vecka. Sen fick jag med mig något extra fertilitetshöjande (horn) i gottispåsarna denna gång. Hon frågade om jag var intresserad för det kostade lite extra och sa att det var sällsynt hon erbjöd detta till "sådana som mig" dvs. någon som inte har problem med kvaliteten på ägg. Släng hit en drös, sa jag. Va f'n, några extra kronor hit för lite horn vad gör det i den allmänna IVF-konkursen?
Liten - något kinesiskt så säkert utrotningshotat?!!!