Barnkarusellen snurrar vidare
Ore - *viskar* jag är ett Excelfan ... *smyger tillbaka till min Excelfil*
Ore - *viskar* jag är ett Excelfan ... *smyger tillbaka till min Excelfil*
AM - låter som allergi! Makens attack kom väldigt plötsligt i lördags efter vi hade varit ute i solen och tagit en lunch. Han fick en superbra anledning till att åka hem och strunta i resten av tävlingen .
Ore - skicka över lite baciller!!!! Jag gnuggar gärna lite Excelark .
Morning!
Izzie - ahhhh bara 30 år! Minns min 30 års fest. Smal som en sticka, utarbetad till max då jag i 3 dygn stått och lagat mat inför festen jag hade. 2 glas vin och sen var jag i gasen ... och mådde piss dagen efter. Så mitt råd är - låt någon annan fixa festen och maten!
Vi tar bilen och sticker ned till Frankrike över påsk. Trippen blir Strasbourg, Luxembourg, Champagne och Amsterdam. Med ett stop på vägen ned och på vägen upp på något motell. Det blir m a o mycket tid i bil. Har beställt lite CD-skivor som jag hoppas hinner komma innan vi åker bl a samlingsskiva 80-tal och 90-tal. Tänkte vi skulle ha lite allsång i bilen.
Kokisen - skönt att du kollat magen!
Liten - trist med att ständigt vara sjuk ... själv så känns det ungefär likadant denna vinter. Förkylningar, halsfluss och utomkveds. Bara någon enstaka vecka här och där då man kännt sig riktigt "fit for fight".
JAG MED! Sitter här överöst med jobb, satt och jobbade hela kvällen igår ... men på onsdag kl 18:00 stänger jag ned datorn och den ska få stå i vila i 10 dagar!!! Så jäkla skönt!
Telis - härligt att du har fått en tid!
Och så instämmer jag självfallet i vad både Telis och nennelainen har skrivit till dig Ore. Hade det varit min kompis som berättat att hon varit gravid när jag själv varit öppen och pratat om det hade jag blivit jäkligt ställd och ledsen. Men självfallet är det upp till var och en hur öppen man är i denna fråga så samtidigt skulle jag innerst inne förstå men den första reaktionen hade blivit en våg av besvikelse och gråt. Jag grät när min väninna talade om att hon var gravid ... även om hon varit öppen hela tiden om det. Vi följdes åt och fick den jäkla mensen varje månad samtidigt! Jag gjorde inseminationer, IVF och så går hon och blir gravid. Självfallet unnar jag henne det och är glad men samtidigt så kommer den där besvikelsen - varför inte jag??!!
Ore - tänkte fråga dig hur pass nära ni står för man ligger ju på olika nivå i öppenhet med olika kompisar. Har ni inte träffats så är det ju lite svårt att berätta.
Liten - nästan alla butiker har stängt i Frankrike på söndagar (förutom mataffärer som har öppet till typ 11-12 och souvenirprylar) så du behöver inte åka speciellt långt söderut. Ja Norge är det också omöjligt att hitta något på en söndag ... kanske har de blivit bättre de senaste åren men minns när en annan for dit och tränade regelbundet.
Ja, där har man sprungit! Syster Marie tror jag hon heter ... men vad hette han? (mumlar nu om SH)
Telis - japp, då hade man blivit rik!