• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Men AM ... vad tror du om oss??!!!

• Lapinette

Jag är Vasastans kända muttblottare! Springer omkring i Vasaparken och visar upp härligheten.

• Lapinette

Oj, skrämde jag iväg alla nu??!!!

• Lapinette

nenne - hur många kaniner har du sett i byxor??!!! Jag bara undrar??!!! *kliar mig bakom örat och tar en ny morot mellan gnagtänderna*

• Lapinette

Ja, inte är man känd för att vara klok ... fast komiskt nog så fyllde en fd chef i den egenskapen när jag skulle få lite utvärderingar till IHM. Klok??!!! Han glömde nog INTE framför.

• Lapinette

EA - jag drar genom Skåne imorgon!!! Så akta dig!

Mugglan - heder åt dig din festprissa! Känner så väl igen det där med bekvämlighet och då tycker jag att det främst är mina vänner som har barn som inte orkar ta sig någonstans.

Ego - sista arbetdagen på ett bra tag som börjar med massage, sen blir det akup runt lunchtid för att sedan tillbaka hit till jobbet för påsklunch med lax och vin. Har jobbat som en toka de senaste dagarna och är så jäkla trött. Ett sista ryck och sen är jag klar!

• Lapinette

EA - det blir väl E4:an och bron över till Danmark.

nenne - min akup har inte gett mig några som helst förhållningsorder gällande mat, alkohol eller annat. Det är därför jag drack vin tis, onsdag, fredag och söndag i förra veckan . Dock försöker jag inte dricka mängder (förutom i söndags då det bara sa sluuuuuurp... en goding från Frankrike slank ned). Jag har faktiskt frågat henne eller rättare sagt att min fd akup sa åt mig vad jag inte fick äta eller göra och hon svarade att om hon ser att det behövs så kommer hon att säga till.

Shit vad jag är yr i knoppen efter massagen!

• Lapinette

Nu är det bara 1,5 timma kvar till påskledigt och vi har ätit påsklunch med mitt favoritvin här! Fått påskblommor och påskägg. Ska få ut de sista jobben och sen lullar jag hemmåt.

• Lapinette

Så jag passar på att önska alla en GLAD PÅSK! Ha det skönt och gör riktigt många barn under påsk! Själv fick jag massor med nålar ovanför musen (magen) för att sätta igång min ägglossning som är nu de närmaste dagarna.

• Lapinette

BS - tungt med gräl men skönt att du har fått lite egentid med härliga behandlingar. Jag behöver nog haka på en diet när jag kommer hem. Försöker varva all mat och dryck här med promenader men jag tror inte de kompenserar tillräckligt.

Ego - har mött sommaren i Strasbourg. Trodde att det skulle vara vår men det var istället 25 grader varmt och sol. Har helt fel kläder med mig men jeans och t-shirt fick duga.

Om jag ska hålla mig till trådens ämne så tror jag att min akups nålar hjälpte till för jag hade min ägglossning i torsdags för i fredags gick tempen upp. Äter lydigt mina piller jag har fått men inväntar inga mirakel. Ledsamt att aldrig lyckas men jag tror allt detta har börjat övergå till ett slags lugn och insikt att vi faktiskt inget mer kan göra utan händer det så händer det.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare