September 2009 del3
thildamy - 9 sep
MyochErlend - 12 sep
gosbruden - 12 sep
alltidvi - 26 sep
Trudilutt - 26 sep
thildamy - 9 sep
MyochErlend - 12 sep
gosbruden - 12 sep
alltidvi - 26 sep
Trudilutt - 26 sep
thildamy - 9 sep
MyochErlend - 12 sep
gosbruden - 12 sep
stl48 - 19 sep
alltidvi - 26 sep
Trudilutt - 26 sep
carolaj83 - 26 sep
vi kommer inte ha nått brudpar på tårtan eftersom vi kommer ha "doptårtor"
MyochErlend-åhhh har du bilder?
thildamy -blir så mycket fokus på oss iallafall så vi försöker få de att bli mer fokus på att de även är vår dotters dopdag
thildamy - 9 sep
MyochErlend - 12 sep
gosbruden - 12 sep
ElinDLB - 12 sep
stl48 - 19 sep
alltidvi - 26 sep
Trudilutt - 26 sep
carolaj83 - 26 sep
fan fan fan, har fått lite ekonomiska problem pga att våra bilar har börjat strula, så vi har inte råd att köpa tyg denna månad, tyg som ska vara till både bordsdekorationen men även inbjudningarna...vilket betyder att jag inte kan köpa tyg förrens den 20.e...jaja
i april, ska åka till släkten i skåne över påsk o vill ha med mig dom då
pengar jo...vår spar-plan håller inte ens, jag har fp just nu, jobbar dock extra vissa helger...men men hoppas vi kommer ikapp snart så vi kan börja spara ordentligt
just nu måste vi få ihop ca 18 000:- tills i mars men men de löser sig nog...
idag har de iallafall hänt lite saker i vår bröllopsplanering, har bokat en buss för alla gäster dit och hem
jag o sambon har även försökt räkna ut hur mycket sprit vi ska köpa in, bjuder till maten o sen ska vi ha självkostnadsbar
tror att vi kom fram till ett bra resultat, känns alltid bättre att köpa för mycket än för lite, hur gör ni andra när ni räknar på spritinköp?
har även bestämt oss för bål istället för välkomsdrink
Igia - som det ser ut nu behöver vi bara betala km pris för bussen, min m2b är busschaufför så vi lånar en av hans jobb o mutar en av hans kollegor att köra på en ledig dag, skulle gissa på att de blir ca 500:- max...känns skönt eftersom vi gifter oss på landet så inte nån i varje familj måste vara nykter för att köra bil