September 2009 del3
jaaaaaa, överlycklig behöver inte längre oroa mig över ekonomin till bröllopet, både jag och sambon får tillbaka så mycket på skatten att det täcker dom kostnaderna som är kvar
jaaaaaa, överlycklig behöver inte längre oroa mig över ekonomin till bröllopet, både jag och sambon får tillbaka så mycket på skatten att det täcker dom kostnaderna som är kvar
går att se på deras hemsida om man har e-leg
pappers deklatationerna skickas ut mellan 19 mars-24 april
har inte ens börjat kolla på ring än, men vet typ hur jag vill ha den
AloveU -välkomen, vilket datum har ni?
känns verkligen igen med alla som vill hjälpa till om goda råd, alla e så sjukt nyfikna oxå, vill ju inte att alla gäster ska veta ALLT innan
här försöker vi få till våra inbjudningskort, tar sådan tid med 2 barn som kräver total uppmärksamhet all vaken tid, men det blir nog bra när de är färdigt
100:- låter dyrt för smörgåstårta och dryck
Rebellen75 -jättefina ringar
har bestämt mig för att hand skriva inbjudningarna, vilket jag nästan ångrar nu, har gjort 2 st av 24
tar lite tid, man bara pyssla med dom när barnen sover
44 vuxna och 16 barn om alla kommer
håller just nu på med inbjudningskort för fullt
ska strax åka iväg på loppis o hoppas få in en slant till bröllopskassan
gick rätt ok ¨på loppisen idag, fick ihop 435:-
gjorde även ett litet roligt fynd till bröllopet
2 st glass som jag o min m2b ska ha under festen, har kagt in en bild i galleriet
20:- kostade dom
har nu ikväll gett upp mina inbjudningskort, blev dock supernöjd med första men kände för mycket press o ångest över att göra 24 st lika fina, så ikväll har vi beställt färdiga kort, lägger upp bilder såfort dom kommit