Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del3

Emmy1982 - VÄLKOMEN VI HAR SAMMA DATUM
    oj sonen varit o ytyckt på caps igen

vi ska väl ta tag i musik biten och festprogramet, sen väntar vi på svar från gästerna har satt osa redan 1 juni

• carolaj83

vi skulle ju få låna vår lokal gratis, men nu måste vi tydligen betala 1500:- pga att vi vill ha den från fre-sön, bara gratis om man har 1 dag...men vi vill ju fixa lokalen dagen innan och sedan kunna städa dagen efter

• carolaj83

jo de är absolut värt 1500:- annars måste vi ju fixa lokalen samma dag och hinna städa o fixa lokalen innan kl 10 på söndagen

men samtidigt irriterande då dom sagt att de var gratis o vår budget redan är såååååå tajt, men men

idag ska jag strax åka o jobba, känns tufft att lämna hemmet när nora fortfarande är så liten (4,5 månad) men går man inte runt på föräldra penningen så har man inga direkta val

september2009bröllop - super snygga skor

har bokat tid nu till provsminkning och håruppsättning, 31 juli....ska bli galet roligt

• carolaj83

thildamy -fina skor och ring.

vi har varken fixat våra kläder eller ringar än

på fredag åker vi till åland och köper sprit till bröllopet

apropå fotograf har vi bokat in en gamal klass kompis, hon tar 2000:-

• carolaj83

MyochErlend-här har du en till, vet knappt vad vi har kvar att göra, känns bara som allt är halv färdigt....tur att vi tagit sem veckan före o efter bröllopet

• carolaj83

känns redan som vi kommer dela våra liv ihop har varit ett par i 8 år och har varit med om så många motgångar som förstärkt oss men också väldigt mycket positivt

detta har vi kvar:
    *beställa min klänning, samt justera lite detaljer på den.
    *beställa kläder till min m2b
    *köpa kläder till sonen+hans kusin
    *kolla ut vad jag ska ha för smycken
    *åka o kolla på bröllops ringar.
    *köpa underkläder
    *kolla av med en släktning som ska stå för all blomster, kommer inte veta hur buketten ser ut förrens på bröllops dagen
    *åka o reka lokalen
    *bordsplacering
    *festprogram
    'placeringskort
    *köpa dekorering till lokalen
    *köpa dryck
    *beställa tårta
    *hitta 2 st till som vill hjälpa till med mat, disk, bar
    *fixa musik och underhållning
    *hindesprövningen

+ massa saker inför resan som sker 2 dagar efter bröllopet

• carolaj83

manice- åhhh den e ju bara sååå underbar, jag vill absolut ha den på mitt bröllop, men sambon tycker inte likadant

• carolaj83

vill oxå kolla ringar, idag åker vi till åland, för att inhandla första lasset alkohol till festen

• carolaj83

så hemkomen efter ålandsresa, nu har vi 10 plattor öl till bröllopet, vi önskar oss också pengar till bröllopsresan som går till paris, är dock lite orolig att dottern inte får några dop presenter eftersom vi skrev så, för min skull gör de väl inte så mycket, men blir ju lite skumt om dom jämför sedan när sonen fick så himla mycket fint, jaja

• carolaj83

klänning, hmmm köpte en från kina, sen när min m2b skulle prova kläder provade jag oxå lite kläder o hittade såklart MIN klänning dock lite dyrare 5500:- ska beställa alla kläder slutet på denna månad

sambon jobbar hela helgen jag o ungarna ska på tivoli och loppis idag, sen hem o klippa gräset

Svar på tråden September 2009 del3