Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del3

nu finns bild i mitt galleri på mig i klänningen som jag vill köpa....

pappershandlarn i vår stad ska lägga ner o säljer ut allt så vi var där idag och köpte, kuvert till inbjudningarna stort papper till bordsplaveringen och en karta över paris(bröllopsresan)fyndade ordentligt

• carolaj83

kommer antagligen köpa om jag har råd, har lagt ut min gamla på tradera...den nya som jag vill ha kostar 5500.-

• carolaj83

så hemma efter påskfirande med släkten i skåne (60 mil hemifrån)
    haft de lugnt och mysigt och min m2b farbrorsfru har tackat ja till att göra min brudbukett och alla blomsterdekorationer i lokalen(superglad) hon e så mega duktig med blommor, har gett henne helt fria händer och litar fullständigt på att de blir bra

• carolaj83

irriterad!!!!
    var över 2 veckor sedan vi beställde våra inbjudningskort från kortdesign och inte ens fått ett ex på mailen fast deras leveranstid är 5-6 dagar....så sambon ringde igår.
    och fick svaret att dom måste ha glömt den, men den skickades till vår mail igår

• carolaj83

vi väntar på att inbjudningskorten ska komma som blev bortglömda, annars händer det inte så mycket just nu, planerar lite på bröllopsresan

• carolaj83

thildamy - vad ä det för typ av frågor?

• carolaj83

våra kort ar fort inte kommit idag ringde vi IGEN!
    nu hade även vårt mail kommit bort där vi godkände kortet.
    men dom tryckte o la dom på lådan idag och drog av 25% av priset som plåster på såren, så om vi har tur kommer dom på fredag'hoppas*

annars står de rätt still, vet inte vad vi ska ta tag i här näst...har satt osa 1 juni, så efter det är det lättare att planera allt känns det som

• carolaj83

fått mycket ide torka vad gäller bröllopet, vill ha några överasjningsmoment under middan...men kommer inte på ett skit...nu har korten kommit iallafall ska lägga do på lådan idag, vi har osa 1 juni redan

• carolaj83

Trudilutt - blev super nöja, så nu ligger korten på lådan

vet inte riktigt vad jag är ute efter, både lekar och underhållning tror jag men samtidigt får de helst inte kosta något...tänkte b la leka hela havet stormar under kvällen....sen har min m2b lillebror kompisar som blåser eld, kan ju kanske vara lite skoj...åhhh så svårt allt är

Svar på tråden September 2009 del3