September 2009 del3
men hjälp vet inte vad jag ska ta tag i här näst....
men hjälp vet inte vad jag ska ta tag i här näst....
ojojoj
min syster=min tärna
vi har en gemensam vän och min syster har nu sagt upp bekantskapen med denna vän pga ett bråk som enligt min menning e störtlöjligt, men vi bjöd självklart denna vän till bröllopet.
syrran blev skitsur idag tackade denna vän ja till bröllopet, vilket gjorde mig superglad...
men vågar inte berätta detta för syrran o min syrra är väldigt omogen och jag är lite orolig att hon kommer "förstöra" min dag.
borde verkligen prata med min syster, men hon har alldeles för mycket tjafs i sitt liv just nu så jag känner att de absolut inte är rätt läge
ojojoj. kände bara att jag måste skriva av mig om detta
är de menningen att man ska behöva ha klump i magen inför sin egen bröllops fest, tror inte de va!!!!!!!
hippan mmm när, var, hur*spännande'
bara de inte blir massa förnedringar
ok, hur hade ni gjort?
min bästa vän har precis träffat ny kille sen nån månad och nu frågade hon om han fick följa med och jag svarade, att de fick han självklart göra
nu har även min syrra träffat ny och då måste ju han oxå få följa med.
känns lite konstigt när de är folk jag inte känner,
träffade syrrans kille för första gången i måndags 27 år och blyg, vågade knappt säga hej...
hur gör ni i dessa frågor?
MyochErlend -gud vad skoj, stort grattis
Cookie27 -du var ju helt underbart snygg i den klänningen, verkligen superfin
Cookie27 -håller oxå tummarna
här går allt trögt, har löst sig med lokaken får nu ha den fre-sön för 500:- känns väldigt ok...börjar känna mig lite stressad över detta med personal har hittat 1 st och behöver 2 till....alla som vi känner är ju bjudna så de blir att fråga kompisars kompisar, hur har ni gjort med detta?
ska försöka sova nu, min minsting har hög feber efter 5-måmaders sprutorna idag, känns jättejobbigt och imorgon jobbar jag
här va de lugnt, igår pratade vi med sambons-farbrors-fru hihi...det är hon som ska göra alla blommor, dom bor 60 mil härifrån men kommer hit 6-7 juni, då ska vi åka till lokalen ihop och planera alla blomster dekorationer
manice -hmmm svårt val, hade nog tagit den andre låten
här känns det också som typ allt är kvar att göra, känns som det mesta bara är halvfärdigt, jaja ska bli skönt när bitarna faller på plats
måste man ha vigselprogram?
annars står ju psalmerna på tavlan
hmmm får se hur jag gör
har ju kombinerat med dop också
vi har äntligen fått tag i all personal vi behöver*lycklig* ställer upp för 500:- per person totalt 3 st, ska även köpa något fint till dom som hjälp till på bröllopsresan.
just nu försöker vi hitta ett band som är bra men inte tar allt för mycket betalt, mamma hade tydligen nån jobbar kompis som hade band, ska se om vi kan provlyssna någon dag
avis, vill oxå på bröllop, speciellt nu så man får lite insperation
Trudilutt -4 månader ahhhh det är ju inte länge
vi har sista osa dagen på måndag och än är det en hel hög som vi inte hört ifrån, hur gör man om dom inte hör av sig? ringa upp o fråga? eller räkna bara med att dom inte kommer?
vi har bokat ett band, wieeeee
vi som hade budgett på 18 000:- nu är vi uppe i 30 000:- sen tillkommer maten på 10 000:- som våra föräldrar står för, puh
Trudilutt - min m2b har en ingift faster som ska göra all blomster till oss, så jag vet inte hur min bukett ser ut förrens i kyrkan då jag gett henne helt fria händer
hon bor 60 mil härifrån och nästa helg kommer hon hit o hälsar på då ska vi kolla in lokalen ihop och diskutera alla blommor till bordsdekorationen...
vi kommer använda oss mycket av det som finns i naturen, men resten betalar vi
igår när min kusin osade så berättade hon att hon hade haft vår mormors tiara när hon gifte sig och undrade om hon skulle leta upp den till mig
hoppas verkligen hon hittar den, min mormor gick bort 1996 och det skulle betyda såååå mycket för mig att få använda den*hoppas, hoppas*
jag tänker inte byta namn, så jag blir ensam i familjen med mitt namn då båda barnen fått sambons efternamn