• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 12:32:24 följande:
    Då lägger jag upp den..... Ska bli kul att se vad ni tycker??Ja visst är det det men jag vet inte.... Får man lov att fråga för hur mkt ni tänker ge??
    Du är jättefin i din klänning
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 13:07:33 följande:
    Nu har jag gjort färdigt de första festprogrammen, bild finns i galleriet. Säg gärna vad ni tycker De röda hjärtanen och de blå fjärilarna ni ser är brads som jag använt för att sätta ihop häftena, sedan vek jag dem över kanten så att de inte sticker ut, då blir det snyggt även från sidan smart va :-P
    Jättefina festprogram Mitt finns med i galleriet
  • augustibrud2009

Cattis77 skrev 2009-07-05 13:50:44 följande:

Ja presenkortet har hon redan fått för annars skulle hon fixat det själv däruppe eftersom dom precis har fått barn o känner att pengarna inte räcker till. Men det andra har hon inte fått så därför känns det lite veligt... Visst en håruppsättning är ju ett minne men det andra är ju ett minne hon får ha kvar... Men att få vara tärna är ju oxå ett minne.... HJÄLP!!!
    Finns det inget mindre då? Fast om du redan köpt halsbandet.. kan du lämna tillbaka det? Hur tänkte du när du köpte det? Varför tycker du nu att det blir för mycket?
  • augustibrud2009

SaraPayam skrev 2009-07-05 14:18:15 följande:

Jättefina festprogram Mitt finns med i galleriet
    Tack! Ditt var också jätte fint
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 14:23:09 följande:
    SaraPayam skrev 2009-07-05 14:18:15 följande:
    Tack! Ditt var också jätte fint
    Tack

Funderar på det ni skriver om å ge present till ens tärnor/toastmastrar osv, måste man verkligen det? Å vad ska man i så fall ge. Vi haar 2 toastmastrar, så frågan är vad man i så fall ska ge...
  • Hawaiiii

Har ni blivit hippade än förresten??? Är det någon mer än jag som inte tror dom får en hippa? Jag kommer ju jobba nästan hela vägen fram till bröllopet, så jag är ytterst tveksam!

• Hawaiiii

Har funderat lite mer på det där, och tror nog att det blir något väldigt enkelt. Jag bjussar ju på tärnans hår, smink och klänning, men toastmaster och bestman ska nog få något litet iaf.

SaraPayam skrev 2009-07-05 14:25:24 följande:
    Tack Funderar på det ni skriver om å ge present till ens tärnor/toastmastrar osv, måste man verkligen det? Å vad ska man i så fall ge. Vi haar 2 toastmastrar, så frågan är vad man i så fall ska ge...
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:28:44 följande:
    Har ni blivit hippade än förresten??? Är det någon mer än jag som inte tror dom får en hippa? Jag kommer ju jobba nästan hela vägen fram till bröllopet, så jag är ytterst tveksam!
    Jag tror inte heller att jag kommer bli hippad, men har faktiskt pikat ett par kompisar, så vi får väl se om det händer något
    Jag jobbar vartenda helg fram till bröllopet nu, så det känns som om det är ganska kört...men vi får se
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:29:55 följande:
    Har funderat lite mer på det där, och tror nog att det blir något väldigt enkelt. Jag bjussar ju på tärnans hår, smink och klänning, men toastmaster och bestman ska nog få något litet iaf.
    Vi har ju inga tärnor eller så, så vi har ju liksom inte bjussat på nåt..men funderar på om man kan ge dem var sin flaska whiskey, eftersom de båda gillar det
  • Hawaiiii

Ja, jag blev uppringd av en kompis som sa att dom troligtvis inte hinner fixa hippa(dom bor utomlands) och jag jobbar i Italien ofta, så då tappade jag modet lite. Fast å andra sidan har jag ju andra kompisar som kan fixa :) Får väl ha is i magen och se vad som händer....

Svar på tråden 1/8 Nr2