• augustibrud2009

1/8 Nr2

Såg att vår tråd var avstängd och hittade ingen ny, så jag startar upp en nu. Hoppas alla hittar hit så vi kan fortsätta disskutera =)!

Vi som hängde på den gamla tråden är:

augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping
    Cattis77 - Degeberga kyrka
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå
    Ida o Mille
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Holi
    Hoppasbrud2009
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.
    Lövings
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka
    RhjärtaJ
    RTBW
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)
    Vita Rosen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-11 12:43
    Det här är adressen till den förra tråden, glömde vist lägga in den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3203411.html

• Svar på tråden 1/8 Nr2
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-07-03 11:22:59 följande:
    Spännade, jag vill se Sitter å väntar på att sambon ska komma hem så vi kan åka å träffa vigselförrättaren
    Va skojigt =)! Hoppas han kommer hem snart =D!
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:51:31 följande:
    Det hoppas jag med, bara han inte har fått en massa akutpatienter, för då kommer vi ju inte kunna åka...hmm får inte tag på honom, så jag hoppas att han ringer tillbaka snart
  • augustibrud2009

Nu har jag gjort färdigt glasdekorationerna, har gjort en liten dekoration till varje glas som jag ska fästa på foten. På så sätt hoppas jag att alla lättare kan hålla ordning på sitt vinglas. Då slipper det bli en massa disk och en massa slattar överallt för att man tappat bort sitt glas och tar ett nytt.

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:55:38 följande:
    Nu har jag gjort färdigt glasdekorationerna, har gjort en liten dekoration till varje glas som jag ska fästa på foten. På så sätt hoppas jag att alla lättare kan hålla ordning på sitt vinglas. Då slipper det bli en massa disk och en massa slattar överallt för att man tappat bort sitt glas och tar ett nytt.
    Vilken rolig idé
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:51:31 följande:
    Nu verkar det som om han börjar bli klar Tack å lov
  • Cattis77

Nu har några nya foton kommit in hos mig om nån är nyfiken...

Önskar er alla en riktigt skön fredag!!
    Kjamis

• Annecarin

Fin blomsterdekoration du har gjort, funderar på något liknande!

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-03 15:29:09 följande:
    Nu har några nya foton kommit in hos mig om nån är nyfiken... Önskar er alla en riktigt skön fredag!!Kjamis
    Jättefina blomsterdekorationer

Nu har vi kommit hem efter en halvdag i Vara :.D Så nu är det bestämt hur blomsterarragemangen ska se, vi hann även träffa han som ska filma bröllopet & även vår vigselförrättare.
    Vår vigselförrättare är så trevlig Han gillade vårt upplägg å det vi hade skrivit till vigseln, så det känns toppen
    Vi funderar däremot på om man ska ge honom något för att han ställer upp, vad tror ni om det?? Å vad ska man i så fall ge??
  • augustibrud2009
    SaraPayam skrev 2009-07-03 19:03:32 följande:
    Jättefina blomsterdekorationer Nu har vi kommit hem efter en halvdag i Vara :.D Så nu är det bestämt hur blomsterarragemangen ska se, vi hann även träffa han som ska filma bröllopet & även vår vigselförrättare. Vår vigselförrättare är så trevlig Han gillade vårt upplägg å det vi hade skrivit till vigseln, så det känns toppen Vi funderar däremot på om man ska ge honom något för att han ställer upp, vad tror ni om det?? Å vad ska man i så fall ge??
    Är det inte en vanlig präst?
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 19:39:39 följande:
    Är det inte en vanlig präst?
    Vi ska ju ha en borglig vigsel, så det är en vigselförrättare från kommunen i Vara/Kvänum som kommer genomföra vigseln.
Svar på tråden 1/8 Nr2