Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Välkommna till er alla nya

• SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-02 15:57:21 följande:
    Guldsmedjan i Jönköping...
    Bor du i Jönköping Jag med
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-06-02 18:25:16 följande:
    Jag kan inte dansa!!!! Hjälp, har panik...kan verkligen inte ta ett danssteg. Vi var på valskurs men jag har lyckats förtränga alltihopa. Vill ju att det ska se vackert och svävande ut nu blir det i själva verket stakigt och klumpigt...herregud kan inte annat än och skratta
    Ååå vad jag känner igen mig Tur är att m2b har en jobbarkompis som kan det där, så vi att vi kan öva tillsammans med henne
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-06-03 10:46:12 följande:
    Hahahaha, känner mig jätteklumpig bredvid m2b när vi övar här hemma. Vilket tålamod han har Vi ska också öva med en jobbarkompis och hennes man. Det är en dam på 62 år som varit danslärare.Kan inte hon hjälpa mig så är hoppet ute, hahaha...får ta med "vår" låt och öva in något som liknar dans
    Hahaha du är inte ensam i å känna dig klumpg Vilken låt va det ni skulle dansa till?
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-06-03 17:14:49 följande:
    Metallicas Nothing else matters, fast Lucie Silvas version. Jättevacker tycker jag. Finns på youtube
    Den är ju jättefin
  • SaraPayam

Men vad konstigt att det kan skilja så mycket från butikerna på nätet å de vanliga..hmm att inte fler i frågasätter det...

• SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-04 14:02:16 följande:
    Finns nog många som inte vill eller orkar hålla på och leta och jämföra priser. Eller som ens behöver tänka på priset.
    Nä det stämmer nog, men det är ju för j***ligt att det ska skilja så. Det måste ju finnas nån anledning.
    Vi letar ju alltid när vi ska köpa saker å ting för å få bästa möjliga för bästa priset...men det blir inte alltid så
    Jag brukar resonera att man får vad man betalar för...men vet inte om det stämmer när det gäller ringar å så...men i väldigt många fall stämmer det...
  • SaraPayam
    Goaste skrev 2009-06-04 14:42:16 följande:
    Har sen den dag vi spikade bröllopet sagt att jag ska sminka mig själv. Men jag ringde till det ställe där jag ska göra iordning håret och när man gör en uppsättning så kostar det bara ca 210kr att bli sminkad... så det blir 1810kr för uppsättning och sminkning... det måsta väl vara ett bra pris?Tror jag ska köra på det och unna mig det! Man gifter sig ju bara en gång. Hoppas jag...
    Det är verkligen ett kanonpris Tycker helt klart att du ska unna dig det, för vilken annan dag på året ska man unna sig, om inte sin bröllopsdag
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-06-04 15:11:26 följande:
    Även om vi köpte via nätet så köpte vi av en "riktig" butik i Stockholm. Det spelar inte någon roll om man åker dit och köper eller om man köper via nätet. Han har samma priser hur man än gör!!! Så det skiljer sig från butik till butik oxå inte bara mellan butik och nätet!
    Opppss va det ett känsligt ämne, med tanke på alla utropstecken Sorry
    Tycker fortfarande att det är konstigt att det ska skilja så mycket...men men så är det...
  • SaraPayam

Brud2009: Det låter som om du har haft en helt underbar dag, vad härligt Hahaha ja det blir ju lite spännande å få höra vad de kommer använda sången till
    Nähä måste iväg till jobbet strax, hoppas att ni alla få en bra dag

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2