mindag2009 skrev 2009-06-15 20:28:53 följande:
Ja det är faktiskt jätte fint där! Men det var ju inte riktigt som min dröm såg ut Har ni alla klart det mesta redan eller har ni mycket kvar?Jag var faktiskt "tvungen" att skaffa mig en kordinator för jag jobbar så mycket och jag har aboslut inte tid att flänga runt och titta på olika sorts papper till inbjudningar tex.Nej, det får han göra åt mig. Som tur är vet han vad jag tycker om och inte tycker om så jag vet att det kommer att bli perfekt.Ska ni andra åka på bröllops resa direkt efter eller väntar ni någon vecka/månad?Vi kommer att åka direkt efter till vårat nybyggda hus i Thailand som äntligen kommer att vara klart då. Så ska vi stanna där i 2 hela månader och bara njuta (har sparat semester i 2 år )
Men du det kommer säkert bli superbra
Det blir ju vad man gör det till
Hahaha ja du, det har man känt många gånger att man har behövt, men vi har klarat oss
Vi har faktiskt det mesta färdigt, vi ska lära oss å dansa vals, göra festhäften å köpa underkläder till mig, sen så är vi färdiga. Sen så har vi ju en del saker som ska hämtas tex ringar m2b´s kläder osv.
Vi ska åka till Egypten i 2 veckor så vi åker 2 veckor efter bröllopet, det ska bli så skönt
Det låter ju helt underbart, vad skönt å vara iväg i 2 månader, å ännu skönare å ha ett eget hus där nere. Jag har aldrig vart i Thailand, men har hört att det ska vara jordens paradis