Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
här kan man köpa sizoflor
Ja det är väl samma som dekorväv, jag har köpt på panduro och ska ha det som löpare.
euhm, vi ska inte ha nån sån fin traditionell brudmarsch.
Och vi vet fortf inte vad vi ska ha för ingångslåt, börjar bli lite smått panik då sångaren måste ha en skiva med alla låtar typ... NU
idag hade vimöte med cateringfirman som skall sköta maten på vårt bröllop:
menyn blir:
Rödbetscarpaccio m chevre o pinjenötter
Kalvfilé m parmesan-patatesterin m rödvinssky o sommarprimörer
vit choklad pannacotta m kall hallonsås
därefter bröllopstårta o nattamat korv m bröd
HJÄÄÄLP!!!! Nu har vi ändrat på massor med bröllopet, helt plötsligt, vi är plötsligt många fler, måste fixa extra inbjudningar, akut! Extra placeringskort och allt annat. SHIT!
Som tur var så har hälften av trycksakerna inte tryckts och vi kommer att få allt på torsdag men känns jättestressigt nu. Budgeten sprack nu för hundrande gången och inte lite heller denna gång!
Det roliga är att jag ska iväg o träffa min klänning för fösta gången, sy upp om det behövs och ta hem den. Sen är det bara hon och jag :D
Hur går det för er andra? Ändrar ni också lite så där i sista stund, eller inbillar jag mig bara att det är i sista stund...
Kraam
ändrar o ändrar, vi har inte ens kommi fram till allt än :S
vi vet fortfarande inte va vi ska heta i efternamn, vilken ingångslåt vi ska ha, om vu ska ha "nattmat", sonens kläder, vi har inte skickat in papprena än, inga underkläder e köpta osv.
Men tråkigt nog är ja arbetslös i sommar så jag har TID :)
MilosMamma: Om er son ska ha kostym så vet jag en som säljer nya barnkostymer för 399 kr plus frakt, frakten kostar 98 kr. Vågar inte tipsa här, men inboxa om det verkar intressant.