• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-22 00:04:24 följande:
    Aha, samma datum som vi! Kör ni låten från skiva eller hur kör ni musiken?

Jag ska fråga orkestern om de vill spela den annars får det bli skiva.

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-22 14:39:46 följande:

Jag ska fråga orkestern om de vill spela den annars får det bli skiva.

Är det studio- eller liveversion på skivan?
  • Mitt hjärta 2008

Idag har vi varit på IKEA och köpt massor!
    Galej ljushållare till blomsterdekoration, ska fylla den med vit sand, sen sticka ner rosor i det och murgröna som ringlar sig ner på bordet. Om det är fler som ska fylla sina blomstervaser med sand kan jag tipsa om AKVARIEGRUS! Köpte 10kg vit dekorgrus för akvarie för 150:- i djuraffären! En riktig hit om jag får säga det själv

Sen blev det glimma ljushållare, kaffe servetter, vita ljus, värmeljus, knoppalakan till dukar, blockljus m.m.
    Det gick så smidigt och vi hittade allt vi sökte. När kom vi till fyndhörnan så sålde dom galej ljushållarna för 5:- mindre/per paket eftersom paketen var bruten. Så där tjänade vi en liten slant oxå

Nu har jag provdukat här hemma och jäg är sååå nöjd!

• SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-23 19:10:19 följande:

Idag har vi varit på IKEA och köpt massor! Galej ljushållare till blomsterdekoration, ska fylla den med vit sand, sen sticka ner rosor i det och murgröna som ringlar sig ner på bordet. Om det är fler som ska fylla sina blomstervaser med sand kan jag tipsa om AKVARIEGRUS! Köpte 10kg vit dekorgrus för akvarie för 150:- i djuraffären! En riktig hit om jag får säga det själv Sen blev det glimma ljushållare, kaffe servetter, vita ljus, värmeljus, knoppalakan till dukar, blockljus m.m.Det gick så smidigt och vi hittade allt vi sökte. När kom vi till fyndhörnan så sålde dom galej ljushållarna för 5:- mindre/per paket eftersom paketen var bruten. Så där tjänade vi en liten slant oxå Nu har jag provdukat här hemma och jäg är sååå nöjd!
    Oj vad du har fyndat, vad härligt Å va bra att det blev fint med
  • lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-22 14:58:18 följande:
    Är det studio- eller liveversion på skivan?

Det är en studioinspelning. man har lagt till stråkar också...kanske ngt mer instrument,jag är inte så bra på det där

• MilosMamma

vad är det för nått?

lönnsjö skrev 2009-05-22 14:38:36 följande:

Sizoflor
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-05-23 22:49:44 följande:
    vad är det för nått?
    Det undrar jag med
  • Hubba

Typ Fiberduk...

SaraPayam skrev 2009-05-23 23:01:39 följande:
    Det undrar jag med
  • augustibrud2009

Hubba skrev 2009-05-24 07:36:58 följande:

Typ Fiberduk...
    Färgad fiberduk? Vart hittar man det och hur ser det ut?
  • Amilia76

Hej på er alla brudar! Vad kommer ni välja för brudmarscher? För mig gäller mendelssohn wedding march in och Bach prelude in c 553 när vi går ut!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2