Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Jag ska fråga orkestern om de vill spela den annars får det bli skiva.
Idag har vi varit på IKEA och köpt massor!
Galej ljushållare till blomsterdekoration, ska fylla den med vit sand, sen sticka ner rosor i det och murgröna som ringlar sig ner på bordet. Om det är fler som ska fylla sina blomstervaser med sand kan jag tipsa om AKVARIEGRUS! Köpte 10kg vit dekorgrus för akvarie för 150:- i djuraffären! En riktig hit om jag får säga det själv
Sen blev det glimma ljushållare, kaffe servetter, vita ljus, värmeljus, knoppalakan till dukar, blockljus m.m.
Det gick så smidigt och vi hittade allt vi sökte. När kom vi till fyndhörnan så sålde dom galej ljushållarna för 5:- mindre/per paket eftersom paketen var bruten. Så där tjänade vi en liten slant oxå
Nu har jag provdukat här hemma och jäg är sååå nöjd!
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-23 19:10:19 följande:
Det är en studioinspelning. man har lagt till stråkar också...kanske ngt mer instrument,jag är inte så bra på det där
vad är det för nått?
Typ Fiberduk...
Hubba skrev 2009-05-24 07:36:58 följande:
Hej på er alla brudar! Vad kommer ni välja för brudmarscher? För mig gäller mendelssohn wedding march in och Bach prelude in c 553 när vi går ut!