• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

Jag tycker de där med vigselprogram e svårt.
    gör man det efter man träffat prästen? man vet ju liksom inte vilken ordning det gäller?

• Augusti09
    MilosMamma skrev 2009-05-19 18:57:26 följande:
    Jag tycker de där med vigselprogram e svårt.gör man det efter man träffat prästen? man vet ju liksom inte vilken ordning det gäller?
    har en tråd jag kan länka till om du vill ha lie hjälp med progrmmet hem.passagen.se/majeda/mall.htm
    tänkte jag skulle göra en preliminär och ha med till vigselsamtalet så att man kan gå i genom och även skriva ner och ändra på plats.
  • Goaste
    SaraPayam skrev 2009-05-19 16:22:39 följande:
    Måste men ha ett vigselprogram? För vi ska ju ha en borglig vigsel, tror ni att det behövs då??
    Nej jag tror inte ni behöver det. Jag tycker det är lite kul och högtidligt med vigselprogram. Men det är ju en smaksak! Det blir bra även utan!
  • lojeli

Makupala, vi har heller inte lyckats få i väg inbjudningarna!!! Känner mig superstressad, men å andra sidan vet alla mina närmaste om datumet redan.

Vi håller på och velar fram och tillbaka om vi ska ha ngn slags mingel innan vigseln. Därför har vi ännu inte fått i väg inbjudan. Vad kan du skylla på?

makupala skrev 2009-05-19 16:17:53 följande:
    hmm.. då kanske det börjar bli dags att skicka ut inbjudningarna snart.. någon mer som gifter sig den 15 augusti, som Inte skickat ut sina inbjudningar?
  • Amilia76
    hmm.. då kanske det börjar bli dags att skicka ut inbjudningarna snart.. någon mer som gifter sig den 15 augusti, som Inte skickat ut sina inbjudningar?
    Här har du en till! Väntar på inbjudningskorten från tryckerit så de är inte utskickade än. Gifter mig också 15 augusti
  • J D

Ja, vi gifter oss den 8 och ska försöka få ut dem idag el. imorgon.

• Goaste

Vi gifter oss 22/8 och jag fick iväg våra under andra hälften av april.

• Goaste

Sitter och funderar på nått som man kan ha ovanför oss vid bordet, typ hängande i taket eller på väggen... funderar på en stor ring i ex armeringsjärn som är lövad och så två vita bokstäver som hänger fritt där i...

Eller något annat?

• augustibrud2009

Goaste skrev 2009-05-20 11:14:20 följande:

Sitter och funderar på nått som man kan ha ovanför oss vid bordet, typ hängande i taket eller på väggen... funderar på en stor ring i ex armeringsjärn som är lövad och så två vita bokstäver som hänger fritt där i... Eller något annat?
    Vi ska ha en banner som sitter på väggen bakom oss. Tror det blir bra. Vi sitter mot en vit vägg så det är kul med lite färg. Men det får inte plats något som "putar ut" så en banner får det bli =)!
  • lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-20 11:14:20 följande:
    Sitter och funderar på nått som man kan ha ovanför oss vid bordet, typ hängande i taket eller på väggen... funderar på en stor ring i ex armeringsjärn som är lövad och så två vita bokstäver som hänger fritt där i... Eller något annat?

Vilken trevlig idé Böjer ni själva ringen eller finns det färdigböjd? Kan bli väldigt fint tror jag.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2