• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Foxxy

går ju inte att klicka på den länken men smycken alla pratar om

• SaraPayam
    Foxxy skrev 2009-05-18 11:03:58 följande:
    går ju inte att klicka på den länken men smycken alla pratar om
    Inte, vad konstigt...jag kunde ju se den innan...men gå in på www.novaparldesign.se så hittar du en massa smycken där...det finns även några set...
  • makupala

hej tjejer!
    hoppas allt är bra med er!
    tänkte höra, när skickar ni ut inbjudningarna?

Kram

• Mitt hjärta 2008

makupala skrev 2009-05-18 19:45:47 följande:

hej tjejer!hoppas allt är bra med er!tänkte höra, när skickar ni ut inbjudningarna?Kram
    [/citat]
    Redan skickade. osa 1/6
    augustibrud2009 skrev 2009-05-18 10:19:34 följande:
    [citat]
    Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
    Jätte fina =)! Vad gick det på?
    Det gick på 499:- Köpte halsband till flickorna också på totalt 198:-
  • Mitt hjärta 2008

Oj så tokigt det blev då... haha! Jaja..

• Lakritsbåten

Har precis skrivit ett tilläggspapper med engelsk resp tysk inbjudningstext så den första laddningen går ut i morgon...

men save the datekorten gick ut i mars

• 20090801

Idag har jag lämnat in våra förlovningsringar för putsning samt isättning av två prinsesslipade diamanter i min och ingravering av vigseldatum i hans. På vägen hem köpte jag även stärkelse till min (svärmors) virkade krona. Imorgon blir det träff med frisör, make up artist och sömmerska samt inköp av underkläder. Kommer även passa på att luncha med min tärna när jag ändå är på plats. Vigselprogrammen är nu beställda och vi har börjat skissa på bordsplaceringen. Nu börjar det bli pirrigt värre, allt är så verkligt nu och jag och J är som nyförälskade.{#lang_emotions_smile}

• SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-18 19:45:47 följande:
    hej tjejer!hoppas allt är bra med er!tänkte höra, när skickar ni ut inbjudningarna?Kram
    Vi skickade våra för ett par månader sen Men vi gjorde det enbart för att det är semestertider & för att vi har så många gäster som kommer från andra länder, så att de ska hinna planera sin resa hit. Annars hade vi säkert skickat dem nu nån gång
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2