Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
SaraPayam skrev 2009-05-15 13:21:40 följande:
Vi hade helgrillad spädgris på vår 30 årsfest. Tror den var rökt om jag inte har helt fel för mig. Vi grillade den hela dagen, började på morgonen och den var färdig någon timme innan gästerna kom kl 18. Penslade på med grillolja efter hand. Mycket gott men ganska drygt,
SaraPayam skrev 2009-05-15 13:10:57 följande:
vi köpte vårt på calligrafens hemsida, tror vi gav 150 eller 200 och den heter I din famn. Vi gillade dne bästbåda två så det var ett lätt val.
Kolla kanske shoppingbutiken.se där är också bra priser.
Det är exakt likadant här, jag vill ha prinsesstårta och han gräddtårta.
nu har vi varit och övat på vår bröllopsvals (tar danslektioner eller har varit på 2 och kommer gå en gång veckan innan med).
Vi kommer ha All for love av Bryan Adams vårt band kommer spela den live. De övar in den för vår skull så snällt.
Hindersprövningen skulle tog bara en vecka och få och räcker till september någon gång.
Var och skulle kolla på ringen igår men då hade hon inte hunnit klart som hon låvat, men vi var överst på listan (inte för att det är någon panik) Men bra om det är nått som ska ändras att ha tid på sig med.