• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • idapluppp

Ja just smycken va d ju me!!! D hade ja glömt. Ja e inte så mkt för pärlor så ja får väl ta mig in till staden och göra ett besök på guldfynd och se va d erbjuder..

• lönnsjö

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
    Nu har jag beställt halsband, armband och öronhänge!kolla här: webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catal...Tyckte jätte mycket om det! Bra pris oxå tycker jag Beställde varsitt sånthär till flickorna som ska vara näbbar:webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catal...

Mycket fint
     Själv ska jag ha ett briljanthjärta, inte så stort, med en kedja i vitguld. Vill ha ngt liknande i öronen, gärna ngt som hänger men inte för stort...har letat överallt men hittar inget jag tycker om. Någon som har ett tips? Har pratat med guldsmeden om att göra egen design men jag tyckte det kostade lite väl mycket. Vill ha ett bra substitut.

• gifter oss 2009

hej hej,

här tänkte nog jag oxå börja hänga.
    090822 gifter jag mig med min sambo efter 10 år tillsammans.
    090829 har vi en brakfest för nära & kära (ingen traditionell bröllopsfest i anslutning med bröllopet, bara middag med familjen)

• Mitt hjärta 2008

Vilket valde du?
    Visst hade hon jättefina smycke, och riktigt vettiga priset

Hubba skrev 2009-05-16 22:15:18 följande:
    Hihi... Hittade oxå smycken där nu... passade på att beställa... Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-16 20:50:29 följande:
  • Hubba

Jag köpte halsband och armband med "svävande pärlor" och ett par dropphängande pärlörhängen...
    Det fanns jättemycket fint... och billig frakt... Så ett stort tack för tipset...

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-17 18:20:26 följande:

Vilket valde du?Visst hade hon jättefina smycke, och riktigt vettiga priset
  • Mitt hjärta 2008

Bra tips är till för att dela med sig av

Ja det var också jätte fint, jag valde mellan dessa två

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-05-17 09:43:19 följande:

Mycket fint  Själv ska jag ha ett briljanthjärta, inte så stort, med en kedja i vitguld. Vill ha ngt liknande i öronen, gärna ngt som hänger men inte för stort...har letat överallt men hittar inget jag tycker om. Någon som har ett tips? Har pratat med guldsmeden om att göra egen design men jag tyckte det kostade lite väl mycket. Vill ha ett bra substitut.
    Det låter jättefint Jag kan inte komma fram till vilket halsband jag ska ha...min farmor gick bort för ett tag sen, så jag funderar på om jag ska ha hennes pärlhalsband...för jag har ett par öronhängen med sötvattenpärlor som jag har av henne, så det skulle vara lite kul å ha halsbandet med...men jag vet inte...är inte så förtjust i pärlor....
    Hmm har du kollat på guldfynd å så??
  • SaraPayam
    idapluppp skrev 2009-05-15 22:49:35 följande:
    Mmmmm gu så gott d låter! Vi har inte kommit överens om vilken sorts tårta vi ska ha. Hade själv sett framförmig en vit romantisk "princesstårta" me vit marsipan, men d ville inte m2b. Han vlle hellre ha en riktig gräddtårta. *suck* Men vi kommer nog på någon kompromiss. Igår skickade vi in hindersprövningen Blev lite nervös ett tag för någon här på BT har srivit att det bara har 3 månaders giltighetstid, men när jag kollade på skatteverkets sida så stod d 4 månader! Lättnandens suck! Inte mkt kvar å fixa nu: m2b : s kläder, skor, dukar, servetter, mat å dricka. Sen e allt färdigt
    Hahaha, ja du det är inte lätt, ni får väl kompromissa Det får väl bli en gräddtårta med marsipan Vad spännande..vi ska skicka in vårt vigselintyg, till vigselförrättaren idag, det känns med lite pirrigt
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2