• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Foxxy

Det går att köpa sizoflor på nätet oxå.. finns metervara å på rulle 20-25meter

• lönnsjö

Goaste skrev 2009-05-20 21:36:00 följande:
    lönnsjö; detta måste jag verkligen kolla upp! Ska sätta mig och ringa runt lite på fredag. Vill du säga i vilken kedja/butik sin M2B jobbar i?Vi ska beställa brudbukett, coursage och lösa rosor och prydnadskål som en och samma florist. Rätt mycket blommor med andra ord. Kan man med att "pruta" då?

Kolla din inbox

• Goaste
    lönnsjö skrev 2009-05-20 23:11:20 följande:

Kolla din inbox
    Kolla DIN inbox!
  • Amilia76

Ska ni ha slöja till er brudklänning? Det ska jag. Sen fick jag se inlägg där det framkommer att man inte ska ha om man har barn och vi har ju vår lilla Alva på 2 år. Nu är slöjan redan inköpt och jag vill ju så gärna ha den.

• J D

Amilia76 skrev 2009-05-21 09:12:40 följande:
    Ska ni ha slöja till er brudklänning? Det ska jag. Sen fick jag se inlägg där det framkommer att man inte ska ha om man har barn och vi har ju vår lilla Alva på 2 år. Nu är slöjan redan inköpt och jag vill ju så gärna ha den.

Nej, jag ska inte ha slöja, passar helt enkelt inte och jag gillar inte symboliken bakom den heller.

Du kan absolut strunta i det där om att man inte får ha slöja om man har barn. Nonsens! Vår tärna och bestman ska ha svarta klänningar, det är också nono men vem bryr sig .

• MilosMamma

Hm jag ska ha slöja om Milo är 1,5 år. Han ska ha svarta converse skor.
    3 tärnor ska ha svarta klänningar och på min klänning är det svart spets, just det jag ska även gå in med min pappa....

blir jag bränd på bål nu?

• Amilia76

Då blir vi bräda tillsammans, alltid något!

• J D

MilosMamma skrev 2009-05-21 10:10:15 följande:
    Hm jag ska ha slöja om Milo är 1,5 år. Han ska ha svarta converse skor.3 tärnor ska ha svarta klänningar och på min klänning är det svart spets, just det jag ska även gå in med min pappa....blir jag bränd på bål nu?

Just pappagrejen är ju inte direkt nyskapande men resten kan vi väl bränna dig för .

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2