Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Här är ni ju. Tappade bort denna tråden men nu hittade jag er.
Snart är det dags...om ca tre månader. Känns som om det är snart. Har ju planerat i över ett år nu.
Jag är också på jakt efter skor men det löser sig säkert. Förra söndagen var vi på valskurs och det var jätteroligt. men vi hittar ingen valslåt som vi tycker om så nu lutar det åt en stilla foxtrot till Lucie Silvas "Nothing else matters". M2b är ett stort Metallicafan så den passar utmärkt
Ska boka tid och provsmaka maten och vinet. Hoppas vi hittar ett gott vin, är ingen stor vinälskare precis.
Igår var vi och lyssnade på kören som ska sjunga i kyrkan. Gud så vackert, jag kommer inte att kunna hålla tårarna borta.
Tack så mycket SaraPayam
Allt bra, mycket att planera nu känns det som. Eller ta tag i ska jag väl säga. Roligt roligt Det mesta är ju klart,lite finjusteringar bara. Kram på dig
Nu ska jag leta efter dekorations diamanter, små sådana, helst i glas. Någon som vet en bra sida att beställa ifrån?
Ska genast kolla,tack för tipsen
vi ska dansa till denna, ingen vals för oss!
var inte det svindyrt med pärlor påpanduro? de hade i normalstor storlek 12 st för 50 och man behöver ju en del.
annonserade mitt problem så släkt och vänner samlar nu ihop gamla halsband som kan delas- underbart!
Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.
usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.
usch.