• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

bild finns i galleriet.

makupala skrev 2009-05-12 21:27:05 följande:
    hmm.. jag har ett skoproblem..hur höga klackar kommer ni att ha på era bröllopsskor?
  • SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-12 21:27:05 följande:
    hmm.. jag har ett skoproblem..hur höga klackar kommer ni att ha på era bröllopsskor?
    Jag har vart å köpt mina skor idag. Det är väl ca 3-4 cm på klacken. Men de är så sköna Å det är ju det viktigaste, bild finns i galleriet.
  • MammaMiaa

Mina är ca: 5 cm höga. Bild finns i galleriet.

• 20090801

Jag kommer att ha 7,5cm klack, är van att gå och dansa i högklackat. Risken med att ha höga klackar är att man får ont i fötterna samt får en vinglig gång om man inte är van att balansera på dem. Ett tips är att köpa skor som känns bra på foten och som du tycker att du rör dig obehindrat med. När min sambos lillebror gifte sig för knappt en månad sedan så hade hans fru valt skor utan klack för att det skulle vara bekvämt.{#lang_emotions_smile}

• Amilia76

Vart har ni köpt era skor? Känner att jag gärna skulle vilja prova innan jag slår till och köper ett par. Kommer också att välja en behagligt relativt låg klack som jag är van att gå på.

• Lakritsbåten

Har inte köpt skorna än men har blivit tipsad om skor från Rainbow. Ska bl a finnas en dansaffär i Örebro, Dansshopen (men finns säkerligen på en massa andrå håll i landet också). Butiken finns på nätet också.

• Fru Wi

Jag har köpt dessa skor, ett paar låga lite finare: http://www.brandos.se/blink/bowie-10376/

Jag går aldrig i klackar annars och nu när jag ska ha samma skor från tidig morgon till sen kväll så ville jag vara både bekväm och fin. Först tänkte jag ha ballerinor, men jag är lite svag för öppna tår när det gäller festskor så det fick bli dessa ändå.

• SaraPayam

Amilia76; Jag köpte mina i ecco-affären, å märket är gabor, de är så sköna, känner knappt att man behöver gå in dem Å så har jag nog aldrig kännt innan när jag har köpt skor, så är så glad för det.

Lakrisbåten; Jag har ett par skor av rain å de är med jättesköna, tycker oftast att de är lite bredare i sina modeller, vilket passar mina fötter utmärkt

Fru wi; Jättefina skor. De ser verkligen bekväma ut

20090801; Instämmer helt med det du skriver. Tidigare gick jag aldrig i högklackat, men nu har jag övat sen förra sommaren å blir allt säkrare å säkrare på min gång. Å jag har höjt klacken allt eftersom. Men känner att jag är mest bekväm vid 3-4 cm

• Foxxy

Hej, Vi gifter oss den 15e Augusti... får man vara med?

Jag Har fullt sjå att hitta en bra klänning men blir ju mer förvirrad ju mer jag tittat. Tror jag vet vilken ring jag vill ha och har börjat inhandla dekorationer lite smått.
    Vart å gjort provuppsättning på håret (bokat frisör)
    Bokat pastor å Kantor. Vet inte exakt musik men in å utgångsmusik har vi bestämt...

vad har vi hunnit med mer?... jo vi har skickat in hindersprövning å namnbyte (dock inte fått nåt svar, hur lång tid tar det??)

En sak som BORDE gjorts redan e ju att ha skickat inbjudningar hahah.. dom är beställda, tryckta å klara men har inte hunnit sätta mig ner å skriva adresserna!!!

Vad har man glömt!? vart finns listan alla pratar om?

• SaraPayam
    Foxxy skrev 2009-05-13 08:36:13 följande:
    Hej, Vi gifter oss den 15e Augusti... får man vara med? Jag Har fullt sjå att hitta en bra klänning men blir ju mer förvirrad ju mer jag tittat. Tror jag vet vilken ring jag vill ha och har börjat inhandla dekorationer lite smått.Vart å gjort provuppsättning på håret (bokat frisör)Bokat pastor å Kantor. Vet inte exakt musik men in å utgångsmusik har vi bestämt...vad har vi hunnit med mer?... jo vi har skickat in hindersprövning å namnbyte (dock inte fått nåt svar, hur lång tid tar det??)En sak som BORDE gjorts redan e ju att ha skickat inbjudningar hahah.. dom är beställda, tryckta å klara men har inte hunnit sätta mig ner å skriva adresserna!!!Vad har man glömt!? vart finns listan alla pratar om?
    Välkommen

Det finns en lista här på bröllopstorget, om du kollar i menyraden, så ska det finnas där.
    Sen är det några som har kopierat min lista som jag har i presentationen, å om du vill så kan du ju göra det med

Ja du, satt precis å funderade på när namnbytet kommer tillbaka, hindersprövningen tog bara 1,5 veckan, men på namnbytet har säkert dröjt 3 veckorna...så funderar på å ringa å kolla hur lång tid det brukar ta.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2