Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Idag är det 3 månader kvar!!!
SaraPayam: nä nutrilett e inget för mig fixar inte smaken. Å överhuvudtaget så har ja ett stort tuggbehov så d där me enbart rinnande föda funkar inte på mig
Även jag har ett par "håltimmar" i planeringen just efter kyrkan. Men jag tror faktiskt jag hoppar tipspromenader å dyl. Bor i en turiststad så ja tror nog att d få resande som kommer å resten kan underhålla sig själva den 1 1/2 timmes paus som blir. Har gett vår toastmaster tips på vad man kan göra i stan om d e nån som undrar. Eller verkar det väldigt oorganiserat tycker ni?
Hej hej
ska oxå gifta mig med min sambo o snart man den 15 augusti... mycket att planera... i dagarna blev vi klara med cateringen och det känns toppen... nu ska vi leta klänningar till tärnorna och till barnen... tror att det mesta är under kontroll men det som inte är klart än är servetterna... jag hittar inte det jag vill ha.... bandet är bokat.... liksom lokalen.. vi kommer att ha det inne....med mera... vi har dock inte fått hem klänningen än som är beställd av sömmerska... vet inte hur jag ska göra med programen... och hur man ska kunna lägga upp dem... har sett på många men tycker att det är svårt att veta hur det kan och ska se ut..... //Eva
kolla klänningar till barnen från www.littlefairies.se
Vi har valt att lägga vår vigsel ganska sent, vid 17, som del av den anledningen. Det är ganska skönt, då man inte behöver stressa ihjäl sig under dagen och slipper fundera på hur man ska spendera tiden mellan vigsel och middag. Det beror också på att vigseln sker utomhus på samma ställe som middagen, dvs det blir lite fototillfälle och mingel efter vigseln innan middagen vid ca 18.30-19-tiden. Och naturligtvis kommer det vara fantastiskt väder den dagen!
Vi kommer att ha vigseln kl 15. Därefter mottagning i anslutning till kyrkan för alla som kommer dit (tror att det är avsevärt fler än som är bjudna efter vad jag hört ryktas). ca 1,5 timme är avsatt för det. Fotografen är bokad även till den tiden så hon kommer att fota gäster + oss (utöver de bilder vi tar före vigseln). Därefter är det ca 20 min bilresa till festlokalen och vi ska anlända sist så vi får ta en extra tur...
Jag trodde det var bra att fota efter vigseln men fotografen tyckte absolut att före är att föredra då det inte blir stress, man är som snyggast i hår och make up.
Hurra!!! Jag har vunnit flygbiljetter till Paris på jobbet...
Så nu kan jag och m2b åka på en mini bröllopsresa utan barnen efter den ordinarie bröllopsresan som barnen ska följa med på...
Hubba - vad kul grattis!!