Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi har förvisso bara levt ihop i 3 år men vi har hoppat några steg upp då vi både bor i hus har 2 hunar och en son på 1,5 år.
Vi ska ha bordplacering just för att få folk umgås med varandra, vi delar inte på något par eller så, och dom sitter med nån dom känner och nån dom inte känner typ, vi har grupper ist för långbord.
Vi har väääldigt många yngre på vårat bröllopt, medelåldern blir ca 25 då vi är 23 och 25 år gamla.
Så då vill vi gärna blanda våra vänner lite så dom vidgar bekantskapskretsen med, jag treor nog alal bara tycker det blir kul annars sätter man sej gärna bara med dom man redan känner.
Vi kommer nog inte heller ha ngt festhäfte. Vet inte riktigt vad ett sådant skulle innehålla... Vi ska inte ha ngn allsång eller så. Däremot ska vi ha program i kyrkan.
Vi gifter oss den 15 augusti och håller just nu på med inbjudningslistan. Min m2b har svårt att bestämma sig Själv känner jag mig rätt klar. Vad säger ni, börjar det bli bråttom att få ut inbjudningarna?
personligen tycker jag väl det är dags att få dom på lådan.
Nja, jag tycker att du kan vänta till slutet av maj, fast det beror ju iofs på hur många du redan har varskott med datumet.
Vi kommer nog att skicka kring den 20 med tre veckors OSA.
Milosmamma; Jag har ångrat mig Kommer börja köra med träningen istället för cambridgen. Vill inte leva på soppor Så kommer att vara stenhård mot mig själv, nu när antibiotikakuren snart är avslutad
aha va skönt o höra att ni har lite jobb kvar, ja e typ klar med halva men blir bäng på programmet, det gäller verkligen att sätta in allt uppifrån o ner annars förflyttas allt o det blir ett jäkla bök. Men det är på G iaf =)
Kanske kan tipsa varandra annars om saker o ha med, jag hade räknat på 12 sidor men är nu inne i en mall för 16. Kan man lämna dom 2 sista tomma tro?