• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • annmka

Hej Alla!!!
    Undrar.. är de nån som vet vad de är för lappar man ska skicka in till skattemyndigheten,jag har laddat hem den om hindersprövning och den om byta efternamn. Är det nån mer lapp??? :)

• 090829 brud
    annmka skrev 2009-05-07 17:04:12 följande:
    Hej Alla!!!Undrar.. är de nån som vet vad de är för lappar man ska skicka in till skattemyndigheten,jag har laddat hem den om hindersprövning och den om byta efternamn. Är det nån mer lapp??? :)
    Vi har inte skickat in några mer, la dem på brevlådan idag...hoppas att det går fort för vi skall träffa prästen den 26:e maj och då ville hon gärna ha lapparna
  • Mois81

För oss gick det jätte fort att få tillbaka prövningen, tog 1,5 vecka.

• SaraPayam

Igår va jag å skrev in mig på viktväktarna Så idag har jag börjat mitt nya liv, känner mig heltaggad. Köpte även en stegräknare, så visar del hur många steg man går, antal km det blir & hur många aktivitetspoints de stegen man har gått motsvarar. Så idag har jag gått 22177 steg, känner mig heltnöjd, men fy vad trött jag är

Vi fick med tillbaka hundersprövningen ganska fort, det tog ca 1 vecka. Vi skickade bara in hindersprövningen & namnbytet.

• makupala

Hej på er!
    Får jag också hoppa in här? Ska gifta mig 15 augusti..

• Mitt hjärta 2008

Jag börjar med VV på måndag Så vi kan peppa och stötta varann till max! Nu jäklar ska jag gå ner 5-6 kilo! Hur mycket vill du ner innan bröllopet?

SaraPayam skrev 2009-05-07 17:37:45 följande:
    Igår va jag å skrev in mig på viktväktarna Så idag har jag börjat mitt nya liv, känner mig heltaggad. Köpte även en stegräknare, så visar del hur många steg man går, antal km det blir & hur många aktivitetspoints de stegen man har gått motsvarar. Så idag har jag gått 22177 steg, känner mig heltnöjd, men fy vad trött jag är Vi fick med tillbaka hundersprövningen ganska fort, det tog ca 1 vecka. Vi skickade bara in hindersprövningen & namnbytet.
  • MilosMamma

åh e så besviken på mej själv skulle kört ren kur hela veckan o gå ner till 80 till helgen tänkte jag, eller hur, väger ju 84 nu. fan va sur jag blir.
    Men men satsar på 80 nästa helg ist.

• idapluppp

Önskar att även lilla jag kan få va me!?? Jag står brud den 29 augusti

• SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-07 21:59:09 följande:
    Hej på er!Får jag också hoppa in här? Ska gifta mig 15 augusti..
    [/citat]
    idapluppp skrev 2009-05-08 00:26:14 följande:
    [citat]
    Önskar att även lilla jag kan få va me!?? Jag står brud den 29 augusti
    Välkomna hit
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-07 22:14:57 följande:

Jag börjar med VV på måndag Så vi kan peppa och stötta varann till max! Nu jäklar ska jag gå ner 5-6 kilo! Hur mycket vill du ner innan bröllopet?
    Ååå vad bra att du ska börja med, det blir ju mycket lättare när man har nån å vända sig till om det blir jobbigt & även är det ju roligare å ha nån å dela recept med osv

Jag vill helst gå ner 10, men går jag ner 7 innan bröllopet så är jag jättenöjd
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2