Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Hej Alla!!!
Undrar.. är de nån som vet vad de är för lappar man ska skicka in till skattemyndigheten,jag har laddat hem den om hindersprövning och den om byta efternamn. Är det nån mer lapp??? :)
För oss gick det jätte fort att få tillbaka prövningen, tog 1,5 vecka.
Igår va jag å skrev in mig på viktväktarna Så idag har jag börjat mitt nya liv, känner mig heltaggad. Köpte även en stegräknare, så visar del hur många steg man går, antal km det blir & hur många aktivitetspoints de stegen man har gått motsvarar. Så idag har jag gått 22177 steg, känner mig heltnöjd, men fy vad trött jag är
Vi fick med tillbaka hundersprövningen ganska fort, det tog ca 1 vecka. Vi skickade bara in hindersprövningen & namnbytet.
Hej på er!
Får jag också hoppa in här? Ska gifta mig 15 augusti..
Jag börjar med VV på måndag Så vi kan peppa och stötta varann till max! Nu jäklar ska jag gå ner 5-6 kilo! Hur mycket vill du ner innan bröllopet?
åh e så besviken på mej själv skulle kört ren kur hela veckan o gå ner till 80 till helgen tänkte jag, eller hur, väger ju 84 nu. fan va sur jag blir.
Men men satsar på 80 nästa helg ist.
Önskar att även lilla jag kan få va me!?? Jag står brud den 29 augusti
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-05-07 22:14:57 följande: