• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

vi har 3 låtar klara, bara ingångslåten vi inte bestämt oss för.

Annar går vi ut till "våran låt" your love med outfield, sen har vi sångerna curly sue med takida och lyckorus med elin ruth sigvardsson =)

• SaraPayam
    Hubba skrev 2009-05-01 21:55:33 följande:
    Är sååååå glad för min barndomskamrat sa idag att han gärna sjunger på vårt bröllop!!!
    Ååå vad roligt för er

Vår band ska med sjunga You´re the inspiration under vigseln, sen är det två låtar till som de ska sjunga
  • Mitt hjärta 2008

Idag har vi varit och fixat kläder till mannen och barnen. Så fiiiina dom kommer att bli!

• MilosMamma

Alltså jag blir så stolt över mej själv, sitter med festhäftet och börjar bara bli mer o mer nöjd, det kommer ´nog bli kalas de där =D
    Kankse dags o sova nångång med, klockan ringer 06.45

• Amilia76

Hej på er alla augustibrudar! Oj vad lätt att man blir "bröllopstorgetberoende". Det finns ju så mycket inspiration att hämta just här. Vi har så mycket kvar som måste göras, men visst är det bara roliga uppdrag.

• Lischen
    MilosMamma skrev 2009-05-04 02:29:17 följande:
    Alltså jag blir så stolt över mej själv, sitter med festhäftet och börjar bara bli mer o mer nöjd, det kommer ´nog bli kalas de där =DKankse dags o sova nångång med, klockan ringer 06.45
    Oj oj oj vad sent du satt uppe med det!! =D Svårt att släppa när det går bra?! Vad roligt det låter.

Hoppas att du orkade upp i morse... ;)
  • MilosMamma

haha jadå upp kom jag men somnade inte fören kl 5. suck. är en riktig kvällsmäniska.
    Så kul när man kommer ihåg saker o man fixar o styr =)

Lischen skrev 2009-05-04 08:56:33 följande:
    Oj oj oj vad sent du satt uppe med det!! =D Svårt att släppa när det går bra?! Vad roligt det låter. Hoppas att du orkade upp i morse... ;)
  • MilosMamma

Hur går det för alla? Har alla börjat med festhäftet?

• CamillaMarcus

Nej. Jag har bara gjort och skickat inbjudningskorten...Om 3 veckor börjar mitt 12 veckor långa sommarlov. Hoppas komma igång då!

• annmka

Gör alla festhäften?? Jag är osäker på om jag ska göra de ens.... Funderar oxå på bordsplacering.. kan man bara ha placering vid honnörsbordet, och sen resten valfri?? Vi ska inte ha ett "pampigt och stort " bröllop, utan bara våra närmate, vid en hembygdsgård med utomhusvigsel....enkelt och bara en kul fest.:) Känns lite konstigt med stort och "stelt" när man levt ihop i 14 år och har ungar osv..:) Vi är väldigt enkla som personer:)!!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2