• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 11:34:17 följande:
    ta med den te frissan när ni provar frisyren. Den va ju jättefin ju =)
    Kronan i mitt galleri har jag med gjort själv av vanlig ståltråd, organzaband, buljongtråd (floristerna har) och pärlor från ÖB =)
    Tack. Jo jag tänkte att jag skulle göra det. Ska ju träffa henne på fredag.

Kronan är jätteläcker, du är duktig du
  • Spanaren

Tack Milosmamma!!! Superbra, ser jätteskoj ut!

• RhjärtaJ

Nej vi skickade inte med namnlappen, det går att skicka senare. Visst är det svårt att bestämma namn...men nu har vi noooog bestämt oss...
    men vi har ju tid att fundera lite till. Den ska in senast samma dag som vigseln.

MilosMamma skrev 2009-04-29 11:04:35 följande:
    jävlar hindersprövningen hade jag totalt glömt igen.Hmm kan ju vara bra o skica den inom den närmsta månaden, ska man skriva där va man ska heta i efternamn? för där är vi fortfarande inte överens
  • MW 090829

Ja sit pommes... idag är det exakt 4 månader kvar för mig :o)

• MilosMamma

Mej meeee =) Fan de va visst idag, Gah!
    MW 090829 skrev 2009-04-29 12:53:49 följande:

• annmka

ååååååå aaahhhh panik!!!!!!!!!!! samma här!!! jag som skulle gå ner 10 kg, odla 10 cm hår åå vara skitsnygg!! hur 17 ska man hinna de??????:)
    MW 090829 skrev 2009-04-29 12:53:49 följande:

• MilosMamma

välkommen i klubben, håret ska med växa massa på 4mån, hmm o jag har 15 kilo som ska bort, haha detta är bra spännande måste jag säga =P

annmka skrev 2009-04-29 13:35:36 följande:
    ååååååå aaahhhh panik!!!!!!!!!!! samma här!!! jag som skulle gå ner 10 kg, odla 10 cm hår åå vara skitsnygg!! hur 17 ska man hinna de??????:)MW 090829 skrev 2009-04-29 12:53:49 följande:
  • MW 090829

Haha jag köpte precis ett träningskort för att trimma till mig. Nu finns det ingen återvändo!

• annmka

Hahahaha!! De är ju skönt att höra att man inte är ensam:)

MilosMamma skrev 2009-04-29 13:40:02 följande:
    välkommen i klubben, håret ska med växa massa på 4mån, hmm o jag har 15 kilo som ska bort, haha detta är bra spännande måste jag säga =P
  • SaraPayam

Hahaha tjejer ni är för roliga
    Tänk oss, vi har 3 månader kvar på fredag
    Jag skulle med vilja gå ner 10kg tills dess, men nöjer mig med 5kg. Vill inte köra med soppor å sånt där...så för mig blir det träning å bra mat för å nå mitt mål
    Hahaha ja håret...hur ska det hinna växa....tur att det finns löshår/hårförlängning

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2