Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Bra jobbat med vikten!
Har en fråga till er som kommit långt i planeringen.
Är det någon vänlig själv som vill hjälpa mig med festprogram och vigselprogram.. har ingen aning om vad man ska ha för innehåll och psalmer å så. Jag får bara panik när jag tänker på det.. :-S
Och hur har ni tänkt bordsdekoreringen?
Jag vet att sånt e tidigt att tänka på kanske men jag har så svårt med sånt.
Jag hade tänkt att göra såna tyllpåsar själv för ris å godis.
Och tänkte samtidigt kolla med er som e duktiga och pyssliga om det bara räcker att klippa en rund tygbit och sen binda bandet runtom lös eller om man kanske ska trä den igenom hela biten runt om.. hehe om ni fattar vad jag menar.
USch jag har så många frågor och tankar och ingen direkt att bolla med.. m2b han e lika novis som jag och tärnan har jag inte haft tid att träffa på jättelänge.
Ursäkta för mitt långa inlägg.. å jag som typ aldrig skriver här.. hoppas någon vill hjälpa mig..:-P
Tack, ja visst är den snygg =)
Hej.
Innehållet i vårat vigselprogram blir först en liten välkommstext
sen meny och så.
Kalorilista
lite sånger -korta o enkla
Ett par utdrag från ett par mejl som jag o M skickade till varandra i början.
ett "vem är du mest lik quiz"
Roliga regler
Hur vi träffades
ordlista svensk/engelsk
Bruden om brudgum och tvärtom. Skrev några frågor vad jag trodde magnus gilla osv och han svara, smama sak me mej så ser man hur mycket man vet om varandra typ.
och sen lite allmän info.
Bordsdekoreringen är klar, eller jag har handlat allt vi behöver.
Vi komemr ha ett honnörsbord med oss brudpar o sen våra tärnor och bestyman vid det, sen kommer vi ha grupper ist.
Bordsplaceringhen är klar (om vi räknar med att alla kommer, den är lätt att flytta på annara), den ska vi ha i en stor silverfärgadram jag köpr på ett bord ist för o ha det iu festhäftet.
Självklart kan du göra tyllpåsar själv, i vilket tyg du vill =)
det är ju bara knyta ett band runt, smidigt och enkelt.
Det är bara fråga mer. Jag har typ allt klart =)
får jag också vara med här? gifter mig 090807, fast borgerligt.
Hello, välkommen mailan =)
Idag handlade vi m2b s kläder, han vart så jävla sjukt snygg så jag ville nästan slita av han kläderna i butiken
så skönt o kunna bocka av en sak till på listan.
det vart en kritsträcksrandig kostym, fast inte så skarpa ränder, svart väst o vit skjorta o svart slips =)