• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    Hubba skrev 2009-04-19 22:21:16 följande:
    Skickade in namnändringen för m2b i fredags... så snart har han nytt efternamn... som jag ska ta efter vigseln... =) Så när det är fixat så kan vi skicka in hindersprövningen... Ska ta tag i att kolla kläderna till honom och även ring... får hem gästboken i början på veckan...Känns som att jag har lite koll i alla fall... hihi
    Ååå vad spännande Blir det ett släktnamn eller nåt ni själva har kommit på?
  • Hubba

Det blir hans mammas flicknamn... inte så vanligt i Sverige... =)

SaraPayam skrev 2009-04-19 23:18:09 följande:
    Ååå vad spännande Blir det ett släktnamn eller nåt ni själva har kommit på?
  • SaraPayam
    Hubba skrev 2009-04-19 23:34:10 följande:
    Det blir hans mammas flicknamn... inte så vanligt i Sverige... =)
    Vad kul & ännu bättre att det inte ä så vanligt
  • MW 090829

Behöver också komma igång att träna men hur får man motivationen att verkligen ta sig iväg och sätta igång?

• agtiwi

Provbakade vår tårta i helgen, MUMS!! Den blev lyckad på första försöket till min förvåning.. Så nu är det bara att raskt hoppa till nästa punkt, vilket blir att ta i tu med m2b:s morgongåva. Hoppas det blir lika lyckat!

• SaraPayam
    agtiwi skrev 2009-04-20 13:39:43 följande:
    Provbakade vår tårta i helgen, MUMS!! Den blev lyckad på första försöket till min förvåning.. Så nu är det bara att raskt hoppa till nästa punkt, vilket blir att ta i tu med m2b:s morgongåva. Hoppas det blir lika lyckat!
    Vad kul att tårtan blev bra Vad är det för tårta? Vad har du tänkt att ge i morgongåva?
  • agtiwi

Såg nu att ni andra diskuterar träning och in skuttar jag och diskuterar tårtor.. Inte vidare snällt. Själv är jag ganska lat, går promenader med hunden några ggr/dag. Fast det kanske blir fler steg än man tror.? Måste räkna någon gång!

• SaraPayam
    agtiwi skrev 2009-04-20 13:44:29 följande:
    Såg nu att ni andra diskuterar träning och in skuttar jag och diskuterar tårtor.. Inte vidare snällt. Själv är jag ganska lat, går promenader med hunden några ggr/dag. Fast det kanske blir fler steg än man tror.? Måste räkna någon gång!
    Hahaha det är inte alls elakt Tror att vi alla som tänker på vikten, funderar på vad man ska ha för tårta...för är det nån dag man får unna sig, så är det ju sin bröllopsdag
    Visst blir det fler steg än vad man tror, du får skaffa dig en stegräknare
  • agtiwi

Tårtan består av vanliga sockerkaksbottnar. Så det blir:
    Sockerkaksbotten
    Mango och passionsfruktmousse
    sockerkaksbotten
    jordgubbsmousse
    sockerkaksbotten
    kessella
    sockerpasta

I morgongåva tänkte jag ge ett album med secretbox-bilder. Har en bild i huvudet av hur jag vill att det ska se ut vilket inte alltid är så bra, för om det inte blir exakt så så finns det u en risk att man själv blir besviken.

• SaraPayam
    agtiwi skrev 2009-04-20 13:50:52 följande:
    Tårtan består av vanliga sockerkaksbottnar. Så det blir:SockerkaksbottenMango och passionsfruktmoussesockerkaksbottenjordgubbsmoussesockerkaksbottenkessellasockerpastaI morgongåva tänkte jag ge ett album med secretbox-bilder. Har en bild i huvudet av hur jag vill att det ska se ut vilket inte alltid är så bra, för om det inte blir exakt så så finns det u en risk att man själv blir besviken.
    Mums det låter jättegott
    Hahaha jo, det ve ju till att det blir bra...för det är ju inte kul å känna sig missnöjd. Jag har gjort en fotobok, med bilder på oss å sen har jag lagt in kärlekcitat & dikter. Men funderar verkligen på å ge något mer, men vet verkligen inte vad. Kan men ge en GPS i morgongåva, eller är det för oromantiskt??
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2