• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-16 14:01:55 följande:
    Hej på er, ang psalm kommer vi nog ta 200 och 201, dom äre så fina och dom har alla minnen till spec skolavslutningar osv. =)Sen är det det här med prästen.Jag träffade en suuupertrevlig kvinnlig präst, ganska ung igår, fast hon har kyrkan här ute 2 mil från stan, och vi gifter oss i stan, tror ni hon skulle få vara i stan?
    Hmm svårt det där, men du får ju nästan fråga henne
  • augustibrud2009

Angående psalmer så finns det massor om det i prästens trådar, Kjell präst. Han och de andra prästerna har gett massor av tips.

• Hubba

Har inte lagt in någon bild på den för m2b har lösenordet hit och jag vill inte att han ska se hur den ser ut... =)

SaraPayam skrev 2009-04-16 11:16:17 följande:
    Grattis vad kul, har du nån bild? Skulle vara kul å se den
  • Hubba

Hoppla... Kom precis på att jag måste betala in anmälningsavgiften till bröllopsresan innan söndag... puh... tänk om jag hade missat det...

• andbeyond
    SaraPayam skrev 2009-04-16 13:16:35 följande:
    Så känner vi med. Det ända man kan känna är att man kanske har blivit lite beroende av hela bröllopsgrejen...det ska bli spännnade å se hur det kommer bli sen när bröllopet är över, tror inte att man kommer vara så mycket här inne...eller vad tror ni...annars blir det väl att vi fortsätter på familjeliv
    Gå till familjeliv? Är du tokig Sara? ;) Nä vi får bara byta trådar till BTs bebistrådar. För det lär bli lite tomt. Min M2B sa att jag är en BT/tradera-tok numera.. förstår inte alls vad han menar *vissla och titta i taket*
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-04-17 09:09:55 följande:
    Gå till familjeliv? Är du tokig Sara? ;) Nä vi får bara byta trådar till BTs bebistrådar. För det lär bli lite tomt. Min M2B sa att jag är en BT/tradera-tok numera.. förstår inte alls vad han menar *vissla och titta i taket*
    Hahahaha Japp är nog en tok
    Jo det anser m2b med...förstår verkligen inte varför
  • Lövnäs

Idag har våra inbjudningar kommit fram o 2 har redan svarat ja...
    Våra föräldrar kommer såklart, men de har inte osat Så av 11 utskickade inbjudningar kommer iaf 4 (7pers)...
    Tänkte väl skriva ut blanketten om hindersprövning, nu till veckan... Det rör på sig o NÄRMAR sig...

• Mois81

1 Augusti
    sarapayam
    Bride 2be
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009
    missnartfru
    Noxire örnsköldsviks kyrka
    Mois81 ( Uppsala- Dalby )

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammMitt hjärta 2008
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan
    candy tyra 2009
    22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82
    Goaste
    Cherrybride

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche
    Hubba
    konstigabaralillajag
    Taaanja
    Labolina09

• Mois81

Jag är så glad, äntligen har vi fått i väg våra inbjudningar de trillade ner i deras lådor i dag och redan har 15 pers tackat Ja av 40 =) Finns bilder för den nyfikne på inbjudningarna i mitt galleri.

Vad skall ni ha för in och ut låt ?

• troddealdrig

Får inte jag vara med skaran, tror det är fjärde gången jag lägger till mig, 7 Augusti

Mois81 skrev 2009-04-17 22:28:08 följande:
    1 AugustisarapayamBride 2beSagezzaMrs baomOunoJoplin09Lövingsaugustibrud2009missnartfruNoxire örnsköldsviks kyrkaMois81 ( Uppsala- Dalby )8 augustiw2b BlomCamillaMarcusAnRo09Juis31J DagtiwiNär2blir1Hoppasbrud2009Brud2009GurnellMammMitt hjärta 2008MammaMiaa15 augustiJeffaJanetKimUnderbara060709MariyaCapuPrahlisPentancandy tyra 200922 augusti1 årLB5Anki82GoasteCherrybride29 augustiMilosmammaPärlan2009Majsan12090829MocheHubbakonstigabaralillajagTaaanjaLabolina09
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2