Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Angående psalmer så finns det massor om det i prästens trådar, Kjell präst. Han och de andra prästerna har gett massor av tips.
Har inte lagt in någon bild på den för m2b har lösenordet hit och jag vill inte att han ska se hur den ser ut... =)
Hoppla... Kom precis på att jag måste betala in anmälningsavgiften till bröllopsresan innan söndag... puh... tänk om jag hade missat det...
Idag har våra inbjudningar kommit fram o 2 har redan svarat ja...
Våra föräldrar kommer såklart, men de har inte osat Så av 11 utskickade inbjudningar kommer iaf 4 (7pers)...
Tänkte väl skriva ut blanketten om hindersprövning, nu till veckan... Det rör på sig o NÄRMAR sig...
1 Augusti
sarapayam
Bride 2be
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
Noxire örnsköldsviks kyrka
Mois81 ( Uppsala- Dalby )
8 augusti
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31
J D
agtiwi
När2blir1
Hoppasbrud2009
Brud2009
Gurnell
MammMitt hjärta 2008
MammaMiaa
15 augusti
Jeffa
JanetKim
Underbara060709
Mariya
Capu
Prahlis
Pentan
candy tyra 2009
22 augusti
1 år
LB5
Anki82
Goaste
Cherrybride
29 augusti
Milosmamma
Pärlan2009
Majsan12
090829
Moche
Hubba
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
Jag är så glad, äntligen har vi fått i väg våra inbjudningar de trillade ner i deras lådor i dag och redan har 15 pers tackat Ja av 40 =) Finns bilder för den nyfikne på inbjudningarna i mitt galleri.
Vad skall ni ha för in och ut låt ?
Får inte jag vara med skaran, tror det är fjärde gången jag lägger till mig, 7 Augusti