• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • capu

Då var jag ute och cyklade som jag trodde Man vill ju gärna ha något som är lite lättsjunget, det värsta som finns är ju när man sitter i kyrkan och inte hänger med. Hur lättsjungna är dem andra?

• SaraPayam

nr 201

Hittar dessvärre inte de andra....

• mammabruden

Hej och tack, ska nog sätta lite fart ändå med inbjudningarna så inte alla gäster väljer att åka på semester, det vore ju trist! Lycka till alla så länge

• SaraPayam
    mammabruden skrev 2009-04-16 12:11:28 följande:
    Hej och tack, ska nog sätta lite fart ändå med inbjudningarna så inte alla gäster väljer att åka på semester, det vore ju trist! Lycka till alla så länge
    Detsamma
  • lönnsjö

Oj vad blir tiden av?!!! 4 månader kvar för vår del. Pirrigt Skickade inbjudningarna igår. Provsmakade bröllopstårtan i tisdags, jättegott
    Har ändrat catering och väntar på ett kostnadsförslag. Allt känns bra så här långt. Tänkte kontakta prästen för jag har många frågor. Vill ju öva i kyrkan med brudföljet och kolla detaljer med de som ska sjunga osv.

Vi kommer att ta mitt efternamn. Båda vill ha det så då gör vi så.
    Ska beställa hindersprövning nu. Kommer "namnbytarlappen" tillsamman med den eller?

• capu

du laddar ner hindersprövningen och namnändringen från skatteverkets hemsida. Laddade ner igår

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-04-16 12:47:36 följande:
    Oj vad blir tiden av?!!! 4 månader kvar för vår del. Pirrigt Skickade inbjudningarna igår. Provsmakade bröllopstårtan i tisdags, jättegott Har ändrat catering och väntar på ett kostnadsförslag. Allt känns bra så här långt. Tänkte kontakta prästen för jag har många frågor. Vill ju öva i kyrkan med brudföljet och kolla detaljer med de som ska sjunga osv.Vi kommer att ta mitt efternamn. Båda vill ha det så då gör vi så. Ska beställa hindersprövning nu. Kommer "namnbytarlappen" tillsamman med den eller?
    Ja visst går tiden fort Helt underbart...tycker att det känns mer å mer pirrigt för varje dag som går. Man känner sig precis som man gjorde när man va nykär

Vi har laddat ner hindersprövningen & enligt skatteverket är det bara den man ska skicka in & sen kommer de skicka tillbaka 2 andra blanketter, som prästen/vigselförrättaren ska ha.
  • lönnsjö

Okej,tack ska ni ha för hjälpen!

Ja man känner sig verkligen nykär  Jag tycker det är hur kul som helst med planerandet. Känns som om vi har lagt upp det bra. Finjusteringen kvar

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-04-16 13:06:06 följande:
    Okej,tack ska ni ha för hjälpen!Ja man känner sig verkligen nykär  Jag tycker det är hur kul som helst med planerandet. Känns som om vi har lagt upp det bra. Finjusteringen kvar  
    Så känner vi med. Det ända man kan känna är att man kanske har blivit lite beroende av hela bröllopsgrejen...det ska bli spännnade å se hur det kommer bli sen när bröllopet är över, tror inte att man kommer vara så mycket här inne...eller vad tror ni...annars blir det väl att vi fortsätter på familjeliv
  • MilosMamma

Hej på er, ang psalm kommer vi nog ta 200 och 201, dom äre så fina och dom har alla minnen till spec skolavslutningar osv. =)

Sen är det det här med prästen.
    Jag träffade en suuupertrevlig kvinnlig präst, ganska ung igår, fast hon har kyrkan här ute 2 mil från stan, och vi gifter oss i stan, tror ni hon skulle få vara i stan?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2