Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Då var jag ute och cyklade som jag trodde Man vill ju gärna ha något som är lite lättsjunget, det värsta som finns är ju när man sitter i kyrkan och inte hänger med. Hur lättsjungna är dem andra?
nr 201
Hittar dessvärre inte de andra....
Hej och tack, ska nog sätta lite fart ändå med inbjudningarna så inte alla gäster väljer att åka på semester, det vore ju trist! Lycka till alla så länge
Oj vad blir tiden av?!!! 4 månader kvar för vår del. Pirrigt Skickade inbjudningarna igår. Provsmakade bröllopstårtan i tisdags, jättegott
Har ändrat catering och väntar på ett kostnadsförslag. Allt känns bra så här långt. Tänkte kontakta prästen för jag har många frågor. Vill ju öva i kyrkan med brudföljet och kolla detaljer med de som ska sjunga osv.
Vi kommer att ta mitt efternamn. Båda vill ha det så då gör vi så.
Ska beställa hindersprövning nu. Kommer "namnbytarlappen" tillsamman med den eller?
du laddar ner hindersprövningen och namnändringen från skatteverkets hemsida. Laddade ner igår
Okej,tack ska ni ha för hjälpen!
Ja man känner sig verkligen nykär Jag tycker det är hur kul som helst med planerandet. Känns som om vi har lagt upp det bra. Finjusteringen kvar
Hej på er, ang psalm kommer vi nog ta 200 och 201, dom äre så fina och dom har alla minnen till spec skolavslutningar osv. =)
Sen är det det här med prästen.
Jag träffade en suuupertrevlig kvinnlig präst, ganska ung igår, fast hon har kyrkan här ute 2 mil från stan, och vi gifter oss i stan, tror ni hon skulle få vara i stan?