Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Det är vilket som för min del. Vist är det kul att se när alla ska gifta sig, men å andra sidan tar det väldigt stor plats i TS-rutan...
29 aug - noonoo
Får man vara med på ett hörn?
Sjäälvklart, välkommen.
Vi gifter oss den 22:a. Inbjudningskorten är klara, kuverten adresserade, nu ska bara infobladen skrivas ut och läggas i, sen är de färdiga för brevlådorna. Ska bli så spännande att få svar!
Vi har satt osa till den 1:a juni så vi kan börja förbereda oss i tid. Vi kommer att göra egen buffé med hjälp av familjen till ca 80-90 personer så det är bra att kunna börja bunkra i tid när det finns erbjudande och liknande.
Det enda luriga med inbjudan är att vi inte riktigt visste vad vi skulle önska oss, vi vill inte ha några prylar, pengar till en resa kändes girigt att skriva ut för mig, jag kunde bara inte, så vi önskar oss presenkort på två butiker i byn som har allt vi behöver för att kunna måla huset och byta brädfodring. Det kändes konkret och bra.
Jag har gjort alla inbjudningar själv och jag ska lägga upp bilder sen så får ni se mästerverken.
Vad ska ni har för musik i kyrkan? In och utgång? Annan musik? Traditionelle eller nåt eget?
Vi har lite problem med det där.
Troligtvis Bryan adams Heaven som ingångslåt, senär det en sång vi inte kommit på en men Sång två är Lyckorus och utgång är Your love - outfield. det är våran låt nämligen.
Fru Wi skrev 2009-04-13 12:06:01 följande:
Inbjudningarna är klara men hm jag glömde köpa kuvert....
Har lite för mkt i huvudet just nu tror jag, närmsta 2 veckorna har vi både 3-års kalas och 30-års kalas (jag som fyller)!
Skickade inbjudningarna i lördags och är spänd och förväntansfull på hur reaktionerna ska bli... har även bokat bröllopsresan... klänningen ska inhandlas på onsdag... frisören bokad... vet hur dukningen ska se ut..
Måste bara ta tag i att fråga fotografen...
Hihi
Jag vill oxå vara med Vi gifter oss den 22 augusti
1 Augusti
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
8 augusti
w2b Blom