Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
8 augusti - Lischen
Jag har inte varit ute på nätet på några veckor och oj vad det hinner hända mycket här! Ny tråd och massor av inlägg...
Jag skickade ut inbjudningarna precis föra påsk. Ingen visste nå't i förväg. Alla trodde att det var en påskhälsning de fått och svägerskan la det t.o.m. åt sidan och glömde öppna det... =)
Luften gick ur mig när jag äntligen fått ut inbjudningarna men nu får jag förnyade krafter efter att ha läst era inlägg!
Idag har jag hämtat ut min ring. Jag längtar till tusen tills det är daxs. Har även fått skickat iväg hindersprövningen.
SaraPayam; Jo, det ramlade in en hel del svar de första dagarna. Jag tror att en av mina kompisar blev lite stött för att jag inte hade sagt något till henne i förväg...men det kommer hon nog över. =)
Vi väntar så länge som möjligt med att beställa ringar. Min m2b vill också ha en vigselring så vi tänkte köpa exakt likadana ringar som förlovningsringarna, och vi hoppas febrilt att Guldfynd ska köra en kampanj med "köp 2 få den billigaste gratis" igen... Det gäller att snåla in där man kan! =)
Vet någon hur man gör för att ens bröllopssida ska visas för alla? Våran kommer inte upp...
Den 7 maj är träff med vigselförättare och organist inbokat på förmiddagen och på eftermiddagen så ska vi träffa fotografen och konditorn. 19 maj ska jag till frisören och mak-up artisten för provuppsättning och provsminkning. Nu rör det på sig ordentligt och jag längtar som en tok.
Klicka på "Min sida".
Sedan klickar du på Inställningar i menyn till vänster. Det står ganska långt ner. Där ska du kryssa i Bröllopssida, sen ska det fungera. Hoppas det hjälpte.
Ja just det du måste även kryssa i på samma sida att du vill att bröllopssidan ska visas för alla.
Hej hej!!
Jag ska oxå gifta mig den 29 augusti!! Hur långt har ni kommit med era planeringar???