• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-22 10:50:58 följande:
    Jag ska bulla upp med lite spa prylar kvällen innan, man ska verkligen kunna njuta tycker jag =)! Vist kommer det bli JÄTTE mycket att göra dagen innan men vi tänkte gå upp tidigt och sedan åker vi nog hem innan så man får sova ordentligt den natten. Vi ska sova skiljda den natten så han ska köra mig till sin farmor där jag ska sova och även göra iordning mig dagen efter. Hon bor bara 1 km från kyrkan så det är perfekt =)!
    Åå det låter supermysigt Jag funderar på å prata med slottet om de kan fixa med massage å så till kvällen innan, det skulle ju vara så skönt & då kanske alla spänningar släpper för stunden
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-22 10:54:44 följande:
    Gaah nu känns det helt plötsligt som det är massor igen.Maken har inga kläder alls klara, inte sonen heller, jag måste boka naglar och hår, det ska köpas både det ena och det andra, måste börja med festhäftena i datorn och vigselprogrammen, prästen bör väl höra av sej snart med.Provtårtorna ska hämtas på fredag och sonen på 1,5 fick glasögon förra veckan, dom är nu sönder men finns att hämtas ut idag, mannens lön denna månad suger och jag vet inte hur vi ska kunna foxa allt, sonen går före allt självklart!. Åh!
    OJ andas å ta det lugnt, allt kommer att lösa sig tillslut, finns ingen anledning till å stressa upp sig.
    Kram på dig
  • MilosMamma

Hahahaha =) De e svåårt =)

SaraPayam skrev 2009-04-22 11:00:04 följande:
    OJ andas å ta det lugnt, allt kommer att lösa sig tillslut, finns ingen anledning till å stressa upp sig. Kram på dig
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-22 11:06:18 följande:
    Hahahaha =) De e svåårt =)
    Det förstår jag, men det kommer lösa sig
  • Goaste

Tjihooo! Idag är det bara 4 månader kvar!

• MilosMamma

Bra tips hur man löser det så det blir rätt i festhäftet?
    Hur vet man hur brett man kan skriva.
    Vi komemr skriva ut a4 och sen vika på kortsidan så det blir långt o smalt, men hur lyckas man göra rätt

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-22 12:28:12 följande:
    Bra tips hur man löser det så det blir rätt i festhäftet?Hur vet man hur brett man kan skriva.Vi komemr skriva ut a4 och sen vika på kortsidan så det blir långt o smalt, men hur lyckas man göra rätt
    Hmm bra fråga. Det har jag med funderat på & hur många sidor ska man ha...man vill ju inte att det ska bli för tunnt eller för tjockt....
  • MilosMamma

Jag har faktiskt gjort en dummie funkar kalas, men sen fattar jag inte hur man liksom skriver rätt i daatorn, våran blir på 12 sidor

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-22 12:51:08 följande:
    Jag har faktiskt gjort en dummie funkar kalas, men sen fattar jag inte hur man liksom skriver rätt i daatorn, våran blir på 12 sidor
    Men det låter ju som om det är rätt lagom. Kommer du har med presentation av gästerna?
  • MilosMamma

Nej det kommer vi inte ha i festhäftet
    Det kommer vi ha på en tavla på ett bord ist.

SaraPayam skrev 2009-04-22 13:23:41 följande:
    Men det låter ju som om det är rätt lagom. Kommer du har med presentation av gästerna?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2