Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Dressman åh skiiiiitsnygga kostymer för endast 1200 spänn
massa olika modeller.
M2b tog en ungdomligare modell som är lite mer åtsittande och lite mer figursydd, SÅ snyggt =)
Mailan skrev 2009-04-27 22:18:05 följande:
vad kul att bli så varmt välkomnad!
Jag och min J kommer ha ringceremoni och fest 090807, det är det datumet som är vårat datum, för oss är det den dagen som vi gifter oss!!!
Dagen efter så åker vi in till gbg tingsrätt med våra närmsta vänner och får det på papper att vi är gifta
Imorgon ska jag prova min klänning igen. Samt titta på nya förlovningsringar. Min BM har blivit av med sin ring. Så då bytar jag också.
Mailan; Det är snyggt med nummerföljden... 090807
Vårt datum haltar lite, eg är vi ett år sena... Vi förlovade oss 070707 så 080808 vore ju mest logiskt! (Vi hann med vår dotter under 2008 istället =)
Jag skulle gärna gift mig 101010, för att det är binärt och för att det är lika med 42 ("svaret på allt" enl Douglas Adams)(vi är dataingenjörer båda två ) men jag ville inte vänta ytterligare ett år...
Milosmamma: Jag blev nu jättenyfiken på några av momenten i ert festhäfte, "vem är du mest lik quiz" och "roliga regler"!
Hur gjorde du qvizet och vad kan ingå i "roliga regler"!?
Lischen:
ja det var just nummerföljden som vi tyckte var kul! blev lite inspirerade av nummerföljd sedan vi 070707 hade varit förlovade i 7 år. Så det kändes lite roligt med ett roligt datum till bröllopet.
Idag ska jag posta inbjudningarna. vet ju i stort sett redan att alla ska komma, men det måste ju vara lite formellt också