• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • När2blir1

Ja jag är juh höggravid just nu och har 8 veckor på mig att fixa klänning OCH gå ner i vikt lite.. så man inte ser ut som en stoppad korv vid altaret..*suck*
    Håret.. funderar på förlägning tror jag för håret är för kort.. till axlarna.. och det går inte göra den frisyren som jag vill ha om jag inte har längre hår. Alla dessa "problem" man har då!

• MW 090829

Jag kommer att ha kort hår och göra någon slags frisyr av det eftersom det är det jag har.

• SaraPayam
    När2blir1 skrev 2009-04-29 14:52:28 följande:
    Ja jag är juh höggravid just nu och har 8 veckor på mig att fixa klänning OCH gå ner i vikt lite.. så man inte ser ut som en stoppad korv vid altaret..*suck*Håret.. funderar på förlägning tror jag för håret är för kort.. till axlarna.. och det går inte göra den frisyren som jag vill ha om jag inte har längre hår. Alla dessa "problem" man har då!
    Åå vad kul, när är det du ska ha??
    Jag ska träffa min frisör på fredag, tänkte höra med henne då om hon anser att jag behöver förlänga håret eller inte...undra vad det kan kosta...och hur länge det sitter i...
  • När2blir1
    SaraPayam skrev 2009-04-29 15:00:19 följande:
    Åå vad kul, när är det du ska ha??Jag ska träffa min frisör på fredag, tänkte höra med henne då om hon anser att jag behöver förlänga håret eller inte...undra vad det kan kosta...och hur länge det sitter i...
    Jag ska ha i slutet av maj eller första dagarna i juni. Hoppas på maj
    Och vi gifter oss den 8 augusti så det blir juh thight med tid Men nu har vi bestämt att vi ska ha det så så då är det bara att bita ihop.
    jag ska inte träffa min frissör förrän i juli så jag får se sen vad hon säger.
  • 20090801

annmka skrev 2009-04-29 13:35:36 följande:
    ååååååå aaahhhh panik!!!!!!!!!!! samma här!!! jag som skulle gå ner 10 kg, odla 10 cm hår åå vara skitsnygg!! hur 17 ska man hinna de??????:)MW 090829 skrev 2009-04-29 12:53:49 följande:

Sluta äta kolhydrater för att minska i vikt och börja ät Silica för hår och naglar.{#lang_emotions_smile}

• CamillaMarcus

När2blir1. Jag är helt övertygad om att du kommer att övervinna dina grav.kg. Även jag hade ett mål att gå ner i vikt till ett visst tillfälla när jag fått son nummer 2. Jag hade tre månader på mig att gå ner 15 kg. Med bra kost + träning gick det utmärkt. Lycka till!!!

• brud2009

Har idag fått reda på att kyrkan vi ska gifta oss i ska renoveras i sommar. Det kommer inte påverkas inne i kyrkan men utanpå. Den ska putsas så hela kyrkan kommer vara täckt, hur kul är det när man ska ta bilder osv. Ringde till två andra kyrkor som vi "känner lite för" men inte då, den ena skulle någe altarskåp renoveras i och den andra har typ jordgolv just nu pga mögel Så vi blir väl kvar i den kyrka det var tänkt från början men det känns inte lika kul längre.....

• När2blir1
    brud2009 skrev 2009-04-29 20:22:00 följande:
    Har idag fått reda på att kyrkan vi ska gifta oss i ska renoveras i sommar. Det kommer inte påverkas inne i kyrkan men utanpå. Den ska putsas så hela kyrkan kommer vara täckt, hur kul är det när man ska ta bilder osv. Ringde till två andra kyrkor som vi "känner lite för" men inte då, den ena skulle någe altarskåp renoveras i och den andra har typ jordgolv just nu pga mögel Så vi blir väl kvar i den kyrka det var tänkt från början men det känns inte lika kul längre.....
    Gud så tråkigt! Men finns det inga andra kyrkor omkring er som ni kan tänka er än de du skrev om?
  • Mois81

De där med kilona det har ja lagt ner.. Har beställt klänning nu, och den vill man ju inte att den skall hänga som en säck.. borde ha gått ner minst 10 helst 15 men men.. gubben älskar ju en ändå.... Kram på er

• CamillaMarcus

Mois81. Väldigt, väldigt klokt och sunt svar- gubben älskar ju en ändå!!!
    Detta ideal...Varför är det så viktigt att vara smal (på dagen D)?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2