• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

great det kör vi på ;)
    Har kommit av mej lite nu, jag har pustat ut i förrtid bara för m2b kläder är klara, han kommer vara galet rockigt snygg =P
    Men nu då? va sjutton ska ja ta tag i nu då?

SaraPayam skrev 2009-04-29 10:35:34 följande:
    Hahahaha det låter toppen
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 10:39:03 följande:
    great det kör vi på ;)Har kommit av mej lite nu, jag har pustat ut i förrtid bara för m2b kläder är klara, han kommer vara galet rockigt snygg =PMen nu då? va sjutton ska ja ta tag i nu då?
    Hahaha ja du vad ska man ta tag i...har ni skickat hindersprövningen? Du kan ju testa olika marinader till fläskfilén
  • MW 090829

Jag har väldigt mycket funderingar kring smycken just nu. Tänkte ha slöja men vet inte om jag ska ha ett hårsmycke, diadem eller bara större örhängen...

• MilosMamma

jävlar hindersprövningen hade jag totalt glömt igen.
    Hmm kan ju vara bra o skica den inom den närmsta månaden, ska man skriva där va man ska heta i efternamn? för där är vi fortfarande inte överens

• MilosMamma

Jag ska ha slöja o krona =), mindre örhängen och halsband och armband.
    MW 090829 skrev 2009-04-29 11:02:00 följande:

Jag har väldigt mycket funderingar kring smycken just nu. Tänkte ha slöja men vet inte om jag ska ha ett hårsmycke, diadem eller bara större örhängen...
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 11:04:35 följande:
    jävlar hindersprövningen hade jag totalt glömt igen.Hmm kan ju vara bra o skica den inom den närmsta månaden, ska man skriva där va man ska heta i efternamn? för där är vi fortfarande inte överens
    Hmm jag kommer inte ihåg, men du ska ju skicka med lappen om namnändringen i alla fall, för den hade vi glömt, så den har vi skickat iväg nu i efterhand.
    Hahaha nä det är inte lätt å bestämma sig vad man ska hete, i vårt fall va det jätteenkelt, eftersom jag ville byte redan innan...trivs inte i mitt nuvarande.
  • SaraPayam

Jag kommer ha pärlor i håret & ev ett hårsmycke, men kan inte riktigt bestämma mig...har hårsmycket i galleriet, om du vill se
  • MW 090829

Jättefint! Jag har också funderat på att göra ett eget. Var det svårt? Vart köpte du materialet?

SaraPayam skrev 2009-04-29 11:12:15 följande:
    Jag kommer ha pärlor i håret & ev ett hårsmycke, men kan inte riktigt bestämma mig...har hårsmycket i galleriet, om du vill se
  • SaraPayam

MW 090829 skrev 2009-04-29 11:26:40 följande:

Jättefint! Jag har också funderat på att göra ett eget. Var det svårt? Vart köpte du materialet?
    Jag köpte materialet på panduro. Nja så svårt va det väl inte, men ganska pilligt. Jag funderar dock på att inte använda den...tror inte att den kommer passa till frisyren som finns i galleriet...
  • MilosMamma

ta med den te frissan när ni provar frisyren. Den va ju jättefin ju =)

SaraPayam skrev 2009-04-29 11:30:40 följande:
    MW 090829 skrev 2009-04-29 11:26:40 följande:
    Jag köpte materialet på panduro. Nja så svårt va det väl inte, men ganska pilligt. Jag funderar dock på att inte använda den...tror inte att den kommer passa till frisyren som finns i galleriet...
    Kronan i mitt galleri har jag med gjort själv av vanlig ståltråd, organzaband, buljongtråd (floristerna har) och pärlor från ÖB =)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2