Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
1 Augusti
sarapayam
Bride 2be
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
Noxire örnsköldsviks kyrka
Mois81 ( Uppsala- Dalby )
7 augusti
troddealdrig
8 augusti
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31
J D
agtiwi
När2blir1
Hoppasbrud2009
Brud2009
Gurnell
MammMitt hjärta 2008
MammaMiaa
15 augusti
Jeffa
JanetKim
Underbara060709
Mariya
Capu
Prahlis
Pentan
candy tyra 2009
22 augusti
1 år
LB5
Anki82
Goaste
Cherrybride
andbeyond
29 augusti
Milosmamma
Pärlan2009
Majsan12
090829
Moche
Hubba
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
Hur går det för er? Här börjar det känns som om det närmar sig. Var iväg och köpte klänningen igår =D och idag ska vi kika lite mer på ringar och försöka hinna med att skriva ut hindersprövningen och ansökan om byte av efternamn. Det är så spännande snart bara 3 månader kvar =).
Här går det frammåt, dessvärre åker sambon på kurs hela veckan nu.
Mrn på fredag får vi provtårtor till brudtårtan, Spännande!!
Annars är det träning och kost här. Går 1 mil om dagen nu, räcker det? eller ska man gå 2?
Hasr 10 cm kvar tills jag får igen brudklänningen och har till 29 augusti på mig.
annars sitter jag fast med allt annat, tänkte viga denna vecka åt småplock, kvällarna är jag ju ensammen ändå.
Ang. det SaraPayam skriver om träningen- håller absolut med. För att få det bästa resultatet bör man gå på pass där man får upp pulsen rejält (gympa, spinning, aerobics), kombinerat med styrketräning och promenader. På så sätt får man den högsta förbränningen samtidigt som man formar och får en starkare kropp! Har en PT som har skräddarsytt ett träningsschema till mig som ser ut som jag beskrivit i texten ovan.
jag tränar aerobic 6 ggr i veckan, innan 1 av promenaderna på dagen för då får man 100% mer effekt.
Oj oj, va ni tränar på duktigt =). Så duktig är inte jag. Jag håller mig till promenader och cykling. Funkar bra för mig =). Det är fruktansvärda backar till jobbet så jag får nog minst lika mycket träning där som på spinningen :P
Oj vad ni tränar på
Själv försöker jag få ihop en timmes prommenad om dagen. Det är inte lätt med alla andra måsten man har i vardagen! Men jag brukar gå en runda på lunchen på 20 minuter, sen 30-40 minuters runda efter jobbet i rask takt. På helgen försöker jag ta en långtur på cykel med familjen på släptåg.
Jag kan knäppa min klänning med nöd och näppe men skulle behöva ner någon cm till för att den ska sitta lite skönare.. hehe. Skulle det inte gå, ja då finns det möjlighet att lägga ut den... men det får vi inte hoppas..
Annars så skickade vi oxå inbjudningarna i torsdags och det har ringt 3 st som tackat ja.
Det känns lite nervös...tänk om det blir flera som tackar nej! Fasiken vad det skulle kännas snopet eller hur!!
Annars har mina bröllopsbubblor kommit och jag har knutit band omkring dom, blev så fint så Nästa syssla blir att börja med placeringskorten, ska bli roligt!
Vi har fortfarande inte bestämt oss ang. efternamn än, så hindersprövningen får vänta ett par dagar till. Att det ska vara så svårt att bestämma sig vad man ska heta
Skickade in namnändringen för m2b i fredags... så snart har han nytt efternamn... som jag ska ta efter vigseln... =) Så när det är fixat så kan vi skicka in hindersprövningen...
Ska ta tag i att kolla kläderna till honom och även ring... får hem gästboken i början på veckan...
Känns som att jag har lite koll i alla fall... hihi