Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
oj när e de man ska skicka den? gäller den i 3 månader?
då bode ju 1 juni räcka för oss?, som gifter oss 29 augusti.
Hindersprövningen gäller fyra månader från verkställandedatum. Vi skickade in vår hindersprövning 1 april. Den 6 april gick den igenom och gäller fram till den 6 Augusti.
Hur ska ni göra med efternamn? Ska ni behålla ert, ta makens eller heta både och?
Jag är så velig, jag heter ett annorlunda efternamn, mannen ett rel. vanligt. Han vill inte byta till mitt efternamn..
Våra barn heter både mitt och hans efternamn. Jag vet inte vad jag vill och vad jag känner.
Om jag väljer att heta båda två, tycker ni då att även mannen borde lägga till mitt efternamn så hela familjen heter samma??Eller brukar mannen behålla bara sitt egna eller hur brukar man göra??
Någon som vet???
Vad jag har förstått så kan bara en av er lägga till den andres namn, båda kan alltså inte ha bådas efternamn!
Vi har velat fram och tillbaka, försökt skapa ett helt nytt namn men de blev inte godkända då det fanns mellan 3-6 personer redan som hette så Men nu kommer det nog sluta med att han tar mitt efternamn som inte är ett -son namn som hans. Barnen heter redan som mig
HURRA!!!! idag har jag köpt min fina klänning!!! Den var till och med lite för stor nu... (vilket är positivt!!!)
Inbjudningarna är skickade och det är flera som har hört av sig bara för att gratulera och säga att de är jätteglada för vår skull... så otroligt roligt... HIHIHI
1 Augusti
sarapayam
Bride 2be
Sagezza
Mrs baom
Ouno
Joplin09
Lövings
augustibrud2009
missnartfru
Noxire örnsköldsviks kyrka
8 augusti
w2b Blom
CamillaMarcus
AnRo09
Juis31
J D
agtiwi
När2blir1
Hoppasbrud2009
Brud2009
Gurnell
MammMitt hjärta 2008
MammaMiaa
15 augusti
Jeffa
JanetKim
Underbara060709
Mariya
Capu
Prahlis
Pentan
candy tyra 2009
22 augusti
1 år
LB5
Anki82
Goaste
Cherrybride
29 augusti
Milosmamma
Pärlan2009
Majsan12
090829
Moche
Hubba
konstigabaralillajag
Taaanja
Labolina09
En hel del vigslar i Augusti verkar det som ;)
Kram
Hej igen! Jag har inte häng mycket här alls.. mest läst.. hållt mig lite i bakgrunden då jag inte "känner" någon.. men ville ändå sticka in huvudet och säga hej.. igen..
Vi har legat på latsidan ett bra tag nu och nu börjar jag få panik med planeringen. Känns som det är miljoooner saker jag borde ta tag i NU men vet inte vart jag ska börja.. känns helt bedövande detta. Har ni andra kommit långt..
(att jag äns vågar fråga då jag får ännu mer panik när jag ser hur långt andra har kommit.. gaah!)
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-04-15 21:20:16 följande: