• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-11 09:27:45 följande:
    hur mycket har ni kvar att göra inför den stora dagen? känns som om jag har alldeles för mycket kvar.. trots att jag gjort en massa.. börjar känna mig lite orolig.. någon som har en bra checklista att gå efter?
    [/citat]
    Lischen skrev 2009-05-11 10:15:32 följande:
    [citat]
    Jag känner mig likadant! Jag är helt lost... vad ska jag göra härnäst, vad har jag glömt?!? Jag är rädd för att det kommer att ramla över mig när som helst. Puh...
    Tjejer, ni kan gå in på min presentation å kopiera den, så kan ni ju stryka det som inte är aktuellt för er å lägga till det som jag inte har med osv...om ni vill förståss
  • annmka

ååå idag postade jag inbjudningarna:) !!! Pirrigt värre:) ( lite sent, men den som väntar på nåt gott..;))

• SaraPayam
    annmka skrev 2009-05-11 10:56:45 följande:
    ååå idag postade jag inbjudningarna:) !!! Pirrigt värre:) ( lite sent, men den som väntar på nåt gott..;))
    Ååå vad kul Har du några bilder på inbjudningarna?
  • MammaMiaa

SaraPayam. Jag kopierade din text på din presentation. Så att du vet. Jag kan inte förstå om 89 dagar gifter jag mig. Det känns som det är mycket kvar att fixa.

• SaraPayam
    MammaMiaa skrev 2009-05-11 11:03:51 följande:
    SaraPayam. Jag kopierade din text på din presentation. Så att du vet. Jag kan inte förstå om 89 dagar gifter jag mig. Det känns som det är mycket kvar att fixa.
    Hahaha det är lugnt, sa ju till de andra tjejerna att de fick det, å det inkluderar ju er andra med
    Ja med visst går det fort nu...känns som om veckorna springer iväg...
    Vad är det ni har kvar å göra? Vi kanske kan hjälpa till, eller komma med förslag osv
  • makupala

hur långt innan bröllopet måste man skicka in hindersprövningen?

min m2b ska byta efternamn innan vi skickar in vår, så att vi kan ta hans nya efternamn när vi gift oss.. men vi ska åka på en weekend 12-13 juni o flyget är bokat i hans nuvarande namn..

så vi tänkte skicka in om namnbyte när vi kommer hem och sedan hoppas att det är klart o att vi kan skicka hindersprövningen i slutet på juni.. tror ni det blir för sent?

• makupala

tack! kollade din lista o kopierade det jag hade klart.. ska uppdatera det på min presentation..

SaraPayam skrev 2009-05-11 10:38:29 följande:
    Tjejer, ni kan gå in på min presentation å kopiera den, så kan ni ju stryka det som inte är aktuellt för er å lägga till det som jag inte har med osv...om ni vill förståss
  • SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-11 11:39:59 följande:
    hur långt innan bröllopet måste man skicka in hindersprövningen? min m2b ska byta efternamn innan vi skickar in vår, så att vi kan ta hans nya efternamn när vi gift oss.. men vi ska åka på en weekend 12-13 juni o flyget är bokat i hans nuvarande namn..så vi tänkte skicka in om namnbyte när vi kommer hem och sedan hoppas att det är klart o att vi kan skicka hindersprövningen i slutet på juni.. tror ni det blir för sent?
    Vi har redan skickat iväg våran & fått tillbaka den Så den gäller ju 4 månader från och med utfört datum, så du kan ju egentligen skicka in den när som...beroende på när du gifter dig, förståss
  • SaraPayam
    makupala skrev 2009-05-11 11:40:41 följande:
    tack! kollade din lista o kopierade det jag hade klart.. ska uppdatera det på min presentation..
    Varsågod
  • J D
    makupala skrev 2009-05-11 11:39:59 följande:
    hur långt innan bröllopet måste man skicka in hindersprövningen? min m2b ska byta efternamn innan vi skickar in vår, så att vi kan ta hans nya efternamn när vi gift oss.. men vi ska åka på en weekend 12-13 juni o flyget är bokat i hans nuvarande namn..så vi tänkte skicka in om namnbyte när vi kommer hem och sedan hoppas att det är klart o att vi kan skicka hindersprövningen i slutet på juni.. tror ni det blir för sent?
    Nej, ni bör hinna få den i god tid. Det tog ca 1½ vecka att handlägga våra ansökningar.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2