• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • annmka

Nää.. är skit dålig på datorer, så att jag kan skriva är en prestation:) hihi!! Är lite hemlig oxå, än så länge iaf..:) Har inga bra erfarenheter av att publicera saker på nätet! Men är inne och kollar på alla andras sidor:) Hoppas de är ok?!!:)

SaraPayam skrev 2009-05-11 11:03:45 följande:
    Ååå vad kul Har du några bilder på inbjudningarna?
  • SaraPayam
    annmka skrev 2009-05-11 13:21:05 följande:
    Nää.. är skit dålig på datorer, så att jag kan skriva är en prestation:) hihi!! Är lite hemlig oxå, än så länge iaf..:) Har inga bra erfarenheter av att publicera saker på nätet! Men är inne och kollar på alla andras sidor:) Hoppas de är ok?!!:)
    Ja men det är väl klart att det är Ok
  • makupala

oh va skönt! då känns det som om jag kan pusta ut lite! kommer att skickan in papprena om hans namnbyte så fort vi kommer hem, så att de kommer iväg.. har varit lite nervös för att man var tvungen att fixa hindersprövningen jätte tidigt.. men nu känner jag mig lite lugnare..

• J D
    makupala skrev 2009-05-11 16:58:00 följande:
    oh va skönt! då känns det som om jag kan pusta ut lite! kommer att skickan in papprena om hans namnbyte så fort vi kommer hem, så att de kommer iväg.. har varit lite nervös för att man var tvungen att fixa hindersprövningen jätte tidigt.. men nu känner jag mig lite lugnare..
    Ibland kan man verkligen uppskatta att man bor i ett land som är höjden av byråkratisk effektivitet
  • Lischen
    SaraPayam skrev 2009-05-11 11:13:45 följande:
    Hahaha det är lugnt, sa ju till de andra tjejerna att de fick det, å det inkluderar ju er andra med Ja med visst går det fort nu...känns som om veckorna springer iväg...Vad är det ni har kvar å göra? Vi kanske kan hjälpa till, eller komma med förslag osv
    Tack för listan!! Helt klart en bra början. Jag ska byta ut min lista i min presentation mot den. Plus lite extra-punkter...

Vi ska ha festen i vår trädgård så vi har en massa detaljer att fixa hemmavid...det känns lite jobbigt just nu. Jag är inte tillräckligt organiserad eller disciplinerad, allt sker i ett kaotiskt virrvarr... bord & stolar, dekorationer, skjuts hit o dit, skor, frisyrer, make-up!!! Det hade jag inte tänkt på! Tack för det tipset. Smycken likaså...

Jag ska ta ett djupt andetag imorgon och titta över listan, så det kommer kanske en liten fråga eller två vartefter. Tack!
  • Amilia76

Nu känner jag paniken komma krypandes en smula. Gifter mig den 15 augusti och det finns extermt mycket kvar som måste fixas! Brudklänning, frisör, ringen, blommor, ingångsmusik i kyrkan, bröllopstårta! Oj oj vad det blev mycket att göra!

• SaraPayam
    Lischen skrev 2009-05-11 22:51:46 följande:
    Tack för listan!! Helt klart en bra början. Jag ska byta ut min lista i min presentation mot den. Plus lite extra-punkter...Vi ska ha festen i vår trädgård så vi har en massa detaljer att fixa hemmavid...det känns lite jobbigt just nu. Jag är inte tillräckligt organiserad eller disciplinerad, allt sker i ett kaotiskt virrvarr... bord & stolar, dekorationer, skjuts hit o dit, skor, frisyrer, make-up!!! Det hade jag inte tänkt på! Tack för det tipset. Smycken likaså...Jag ska ta ett djupt andetag imorgon och titta över listan, så det kommer kanske en liten fråga eller två vartefter. Tack!
    Varsågod, glad att jag kunde hjälpa till
    Jo men så är det ju, men glömmer ju lätt vissa saker, å det har jag säkert gjort med...men man hoppas ju på att man kommer på dem

Idag har jag å min underbara svägerska vart på stan å kollat på klänningar till henne å skor till mig. Vilket resulterade i att jag hittade 2 par skor som jag la undan SÅ nu ska jag bara bestämma mig vilken av dem jag vill ha, för båda satt jätteskönt

Hahaha du är mer än välkommen å ställa lite frågor
  • SaraPayam
    Amilia76 skrev 2009-05-12 06:19:52 följande:
    Nu känner jag paniken komma krypandes en smula. Gifter mig den 15 augusti och det finns extermt mycket kvar som måste fixas! Brudklänning, frisör, ringen, blommor, ingångsmusik i kyrkan, bröllopstårta! Oj oj vad det blev mycket att göra!
    Så ta ett djupt andetag & andas ut Å se till å ta en till två saker per vecka, så kommer du hinna gått å väl
    Kram på dig
  • Amilia76
    SaraPayam skrev 2009-05-12 14:47:06 följande:
    Så ta ett djupt andetag & andas ut Å se till å ta en till två saker per vecka, så kommer du hinna gått å väl Kram på dig
    Tack snälla för det, det ska nog fixa sig!
  • makupala

hmm.. jag har ett skoproblem..

hur höga klackar kommer ni att ha på era bröllopsskor?

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2