• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Hubba

Hur kommer det sig?

MilosMamma skrev 2009-05-14 16:51:20 följande:
    usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.usch.
  • MilosMamma

jag vet inte riktigt, vi bråkar eller ja tjaffsar ganskamycket just nu, jag försöker be om mer hjälp med planeringen utan resultat o då tröttnar jag, ska jag planera allt kan jag ju lika gärna gifta mej med hunden.

Hubba skrev 2009-05-14 18:28:10 följande:
    Hur kommer det sig?
  • MammaMiaa

Lönnsjö.

Vilka super snygga skor du har beställt.

Jag tror de kommer bli kanon på den stora dagen.

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-05-14 16:48:14 följande:
    Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.
    Grattis De ser jättesköna ut. Tycker att de är jättefina
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-05-14 16:51:20 följande:
    usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.usch.
    Vad jobbigt att du känner så, mitt tips är att du lägger undan allt vad bröllop heter, 1-2 veckor, så ska du se att inspirationen å glädjen kommer tillbaka igen.
  • Hubba

Supersöta!! var hittade du dom? (om det är ok att jag frågar...)

lönnsjö skrev 2009-05-14 16:48:14 följande:
    Hjälp, nu har jag beställt skor...bara så där utan att det var meningen. Skulle ju beställa pärlor och diamanter men det blev ett par skor istället. Bild finns i mitt galleri. Vad tycker ni? Kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte uppfyller mina förväntningar.
  • Hubba

Förstår att du tycker att det är jobbigt... Ta en paus och låt det sjunka in ett tag... så blir det nog snart bättre...
    skickar en kram..

MilosMamma skrev 2009-05-14 19:00:55 följande:
    jag vet inte riktigt, vi bråkar eller ja tjaffsar ganskamycket just nu, jag försöker be om mer hjälp med planeringen utan resultat o då tröttnar jag, ska jag planera allt kan jag ju lika gärna gifta mej med hunden.
  • augustibrud2009

MilosMamma skrev 2009-05-14 19:00:55 följande:

Sådär kände jag också ett tag, jätte jobbigt. Men det har blivit bättre nu när det närmar sig. Hoppas det löser dig för er. Kramar om
  • lönnsjö

Hubba skrev 2009-05-14 21:00:25 följande:
    Supersöta!! var hittade du dom? (om det är ok att jag frågar...)

Tack

Hittade dem på www.brandos.se. Inte farligt dyra och fraktfritt var det också.

• Foxxy

Jag håller med.. lägg planeringen på is ett tag å gör nåt trevligt tillsammans å "hitta tillbaka" själva anledningen till bröllopet kanske måste göra sig påmint

SaraPayam skrev 2009-05-14 20:14:54 följande:
    Vad jobbigt att du känner så, mitt tips är att du lägger undan allt vad bröllop heter, 1-2 veckor, så ska du se att inspirationen å glädjen kommer tillbaka igen.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2