Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Ja men vad ÄR det för jävla sommar?!?! Hallåååååå moder natur.. Wake up!!

Red Scarlet skrev 2009-06-08 10:14:42 följande:

H-vete... aja var väl tur att jag köpte ett vitt paraply, vi lär behöva det ;)Som sagt, så länge jag blir gift och våra kort blir hyfsade är jag nöjd.. vi hade ju tänkt åka cab från kyrkan och efter den resan skulle jag ändå se hemsk ut i hår och allt, men det lööööser sig.. Tur att de har uppfinnit det där med att det betyder tur om det regnar på ens bröllopsdag... måste ha varit oroliga och nojiga brudar som kommit på det
  • MulleNuh

Neeeeej det blir allt annat än fånigt!!! Jättefint!!!!!!!

älskarlivet skrev 2009-06-09 16:05:03 följande:
    Min m2b har sagt att han inte kommer hålla tal till mig, för han har scenskräck. Jag har därför börjat tvivla på om jag vill hålla mitt tal då.. Jag har skrivit ett jättefint tal, mycket känslosamt, men blir det fånigt om jag håller det och han inte håller något?
  • MulleNuh

Nej men det ska inte alls hällregna på lördag!! Inte i sthlm iaf..
    Ska bli lite grått o kyligt på morronen, men sen vid 15 ska det spricka upp och bli lite sol...

• MulleNuh

Nu har vi köpt klart ALLT!! Tjohoooo.. Nu är det bara några futtiga festprogram som är kvar.. Sen är det dax!!!

• MulleNuh

Hmm det ska inte vi göra.. Han gör ju bara sitt jobb..

Flisa80 skrev 2009-06-10 20:47:04 följande:
    Köper man en tack-gåva till vigselförättaren???
  • MulleNuh

ahaa.. Ja då är det kanske lite annorlunda.. Är han bjuden på festen??

Flisa80 skrev 2009-06-10 21:33:46 följande:
    Nä... Det är sant.Det är ju en gammal "vän" till mig, som jag har känt hela livet... Så vitt jag vet får han inte betalt, eftersom han ska viga oss i stadskyrkan men jobbar i frikyrkan... Ah, jag vet inte hur man ska göra.
  • MulleNuh

HEJ tjejer! Dan före dan nu!! Hur känns det??

Vi är nu klara med ALLT och ska nu njuta...
    Hur ligger ni till??

• MulleNuh

Men om vi inte hörs här så LYCKA TILL nu alla!!!! Så på sönd/månd ska vi visa bilder!!!!

KRAM!

• MulleNuh

Nä men grattis då!!!
    Jag fyller 30 på tisdag jag!

nni skrev 2009-06-11 23:49:43 följande:
    Ett litet inlägg till; provade klänningen för andra gången idag, den känns så underbar! O jag fyller 25 idag, finns ingen bättre present än ett bröllop!
  • MulleNuh
    Ja tack....

Nu loggar jag ut och kommer in efter helgen.. Hej hej..
Svar på tråden Juni 2009 nr 4