Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Jag tänker ge alla ett varsitt...
    Ser fint ut också när det ligger ett vid varje plats..

Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:43:06 följande:

Jag har också funderat på det men tänkte att det kanske var lite mycket med ett festprogram per person. Är det inte det? Hade tänkt placera ut några här och var på borden och vill gärna att de ska sammarbeta på bingon och andra bröllopsaktiviteter och inte sitta var och en och läsa varsitt festprogram. Eller hur tänker ni andra?
  • MulleNuh

Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!

haha..

MulleNuh skrev 2009-04-29 13:45:59 följande:
    Jag tänker ge alla ett varsitt... Ser fint ut också när det ligger ett vid varje plats..Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:43:06 följande:
  • MulleNuh

Jag avr på en 30-årsfest för några veckor sedan och dom hade en jättebra mingellek..

När man kom dit så hade dom en stor låda med en massa "pusselbitar" i.. Så man fick ta en bit..

Sen när man kom in skulle alla leta upp de människor som tagit bit från samma pusselbild.

Sen var detta som ett "lag" när det senare blev nån frågetävling om de som fyllde år..

• MulleNuh

Känns som "vi" ska lägga ner osa:snacket lite nu kanske.. Det är en underton i det som inte är rolig tycker jag..

• MulleNuh

Men det känns som att det ligger en irritation i det bara.. Iaf när man sitter och läser det..

älskarlivet skrev 2009-05-01 12:54:48 följande:
    Va? Vad då för underton? Jag fattar inget..
  • MulleNuh

Nehepp.. Så bra då! Eftersom detta är en rolig tråd!

• MulleNuh

Va dåligt av honom!!

Jag hade skrivit ett sista meddelande och sagt att ni nu inte räknat med honom.

GlamourKitten skrev 2009-05-05 22:23:16 följande:
    Jag har ett dilemma med en kompis..det är bara han kvar som inte svarat på OSA,som var i fredags, och han har fått 2 påminnelser, men han svarar varken i telefon, på mail eller på sms (fast han skriver statusuppdateringar osv på sin facebook). Vad ska man göra? Ta det som ett nej?Det är verkligen trist känns ju som att det är riktigt taskigt av honom att inte ens tacka nej på inbjudan liksom, men vi MÅSTE planera exakt hur mycket mat o tårta vi behöver NU.Sorry om jag drar ner stämningen, men vet inte vad jag ska göra?
  • MulleNuh

Det vill jag också göra!!! Vi kan sjunga tillsammans!! Är skitnervös!
    Tror det kan kosta runt 2000:- att spela in en låt...

nni skrev 2009-05-06 17:23:54 följande:
    Någon som ska sjunga på festen? Jag funderar på det (låg ton)...eller spela in o överraska min blivande med. Men det kanske e dyrt? Ngn med erfarenhet?E ingen direkt sångare...
  • MulleNuh

eller ahaaa, du ska sjunga live på festen!!
    Jag menade spela in cd..

nni skrev 2009-05-06 17:23:54 följande:
    Någon som ska sjunga på festen? Jag funderar på det (låg ton)...eller spela in o överraska min blivande med. Men det kanske e dyrt? Ngn med erfarenhet?E ingen direkt sångare...
  • MulleNuh

jaa den är superfin!! Kanske man skulle våga sig på!?

Bodde du i sthlm?

nni skrev 2009-05-06 20:15:50 följande:
    Det e en deal att vi gör det tsm ! 2000:- e väl okej. Vart gör man detta?Antingen spela upp eller sjunga på festen menade jag... Den välkända låten här "svenska Hallelulja" vill jag framföra. Nästan älskar orginalet också men omgjorda passar mer.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4