Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Sånt där gör mig såå less också.
    Samma med min sambos mamma. Men dom skiljde sig för 20 år sen! 20!!
    Hon har tackat nej till bröllopet

nni skrev 2009-05-13 13:40:45 följande:
    ORKA! Jag e smått förbannad nu. Min blivandes mamma e skild med pappan, hon blev lämnad och hans "nya" var hennes vän. Så det e invecklat. Det har gått 6 år!!!! Mamman och pappan har kunnat träffas efteråt! Hon har gift om sig för flera år sen liksom han.Hon sa för flera veckor sedan, att hon inte ville ha med pappans "nya". Min blivande sa att det har vi beslutat att hon ska få vara med. Hon har blivit bjuden och så vidare. Hon godtog det.Hon var här o kolla på bordsplaceringen o klagade givetvis massa på att pappans nya sida var där.Jaha. Klart dom e bjudna, vi e vänner med dom. Liksom hans barn. Tyvärr e hon ju bitter även efter 6 år.MEN vi har gjort ett beslut o bjudit alla! Vi har gjort så gott vi kan med bordsplaceringen, de sitter ifrån varandra o behöver inte se varandra.Iaf, NU när det e ca 6 veckor kvar skriver hon ett mail (!)Det lyder ungefär så, att hon inte kan se hela den j-la tjocka släkten. Att hon kan träffa pappan med andra människor men där går gränsen.Min blivande svarade idag på det att han inte orkar vara mellanhand och mamman o pappan får prata mellan varandra. Och det snarast. Och han skrev att han e besviken.Vi har lagt mycket tid o möda på att allt ska bli bra och så vidare. Det jag stör mig på nästan mest (förutom att ställa ultimatum) e att hon ger han dåligt samvete "e detta min son"? skrev hon. Och ta bort alla mallar för hur ett bröllop ska se ut. Vi gör på vårt sätt, vi tar för f-n inte hänsyn till en person bara!!!! Vi får väl se hur detta blir. Men vi tänker inte ta tillbaka inbjudan till pappans nya, och föräldrarna får prata mellan varandra. Vi har gjort vårt.Behövde bara spy ut lite.
  • MulleNuh

nää det verkar itne så!

nni skrev 2009-05-13 13:52:22 följande:
    ARG. Kan dom för en gång skull sänka sitt huvud och tänka på sina barn??!!!!!
  • MulleNuh

jaaa skitsnygg väska!!!! verkligen

Jag köpte min igår. ska försöka lägga ut bild.

• MulleNuh

Nu har jag lagt in en bild på min. Den ser dock inge fin ut på bilden tycker jag. Bättre i verkligeheten. Men din Nni är MYCKEt finare!

• MulleNuh

jaa hennes är mer min smak också!

Jag ville dock ha en i guld och har inte hittat nån annan än denna.

xmarsan skrev 2009-05-15 10:25:40 följande:
    Nni - din väska är verkligen superfin Mulle - din är också fin men nnis är mer i min smak. Själv har jag en gammal "kuvertväska" från 60-talet som jag tänker använda - är ursprungligen vit men är numera lite mera åt ivoryhållet - så den blir nog toppen med resten.
  • MulleNuh

Min klänning är light gold.
    Sen är ju mina accesoarer som tiara och örhängen i guld.

Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 10:50:12 följande:

Din är jättefin också! Och den passar ju jättebra till din klänning! En kritvit skulle ju se lite konstigt ut till eftersom din klänning är ivory.
  • MulleNuh
    ja jag hoppas det...
    Jag är ingen VIT människa av mig.. Passar inte i det heller..

Nu ska jag sova lite känner jag... Natti!

Miss Moneypenny skrev 2009-05-15 11:18:01 följande:
    Light gold, så tjusigt :) Vad roligt med någon som har vanligt guld! Känns som 95% av alla här inne har vitt.Det låter som alla dina grejer kommer passa jättebra ihop!
  • MulleNuh

Hej hopp.. Ja visst är det nära nu!! 26 dagar kvar....

Nää har inte blivit kidnappat ännu. Men jag är som sagt HELT inställd på lördag!!! Blir snopen om det inte är då..

Du då?

laris skrev 2009-05-18 16:37:44 följande:
    Hej alla blivande brudar! Det var ett tag sen jag tittade in. Är det bara jag som börjar bli nervös?? Det är ca 40 dagar kvar till vårt bröllop!Idag beställde jag min brudbukett och det kändes så himla härligt att äntligen börja prata klocksalg istället för månader =). Klockan 10:00 samma dag ska den hämtas tillsammans med alla andra blommor. Bokade även tid för manekyr och pedekyr. Någon av er som har blivit kidnappad än???
  • MulleNuh

hehe va roligt att du får små roliga grejer!!

Jo nära är är bara förnamnet. Det jobbiga är att jag idag börjat jobba och nu kommer jag inte ha NÅN tid för att planera och fixa.. Men det löser sig nog..

laris skrev 2009-05-18 16:59:18 följande:
    Nej jag har inte heller blivit det med det är som sagt 40 dagar kvar. Däremot har det hänt en hel del konstiga saker...jag får sms titt som tätt från ett okänt nr med en massa konstiga budskap. Men det gemensamma för de är "film"! Sen så fick jag ett par fula gympadojor levereade till dörren en månadkväll inslagna i ett jättesnyggt paket. SPÄNNANDE!!Ni är ju nära nu!!
  • MulleNuh

jag vill ju SEEEEEE!!!

Red Scarlet skrev 2009-05-21 19:10:15 följande:

Ååh nu har jag fått alla bilderna från min secret box-fotografering att välja mellan! De är bara lågupplösta och inte retuscherade än men såå fina.. är supernöjd! Det svåra blir nu bara att välja ut en 10-15st... jag har 80 att välja på och alla är fina på olika sätt.. men jag blir ruinerad om jag inte avgränsar mig.. Men är glad att jag fotade mig utomhus, trots att det var sjukt nervöst blev de jättefina.. tänk er gnistrande smaragdgrön försommargrönska.. haha det är härligt Rekommenderar ALLA att göra en secret box-fotografering, gör under för självförtroendet och man får grymma kort!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4