Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

Hej!! Ja nu är man FRU då!!

Hade det såååå bra igår. Festen vart en riktig succé och alla var fulla och glada och ville INTE gå hem när det var dags..

Det enda som gick snett var att det ööööste ner regn och att min klänning gick sönder på kvällen... Men det får jag väl leva med...

• MulleNuh

hmmmmm..
    Ja att ha allt packat i god tid innan man åker till kyrkan. Jag höll på att åka ifrån blommorna! 0 Men kom på i sista sekund..

Sen är det bara att ta det coolt och ha skoj! Skita i om vädret är emot en...

Twixiee skrev 2009-06-15 10:53:23 följande:
    Red Scarlet och MulleNuh - Ett stort grattis! Ni får se regnet som lyckönskningar, så kanske det inte är så farligt Jag sitter och väntar med spänning på att min dag ska komma, och den kommer med stora steg och är här redan på fredag, iih! Har ni några bra "att tänka på" tips?
  • MulleNuh

haha här har ni om ni vill skratta lite åt min snygga musikvideo!!

• MulleNuh

Hej alla..

Nu har vi kommit hem från våran kryssning och det var HELT fantastiskt.. Har aldrig upplevt något lyxigare än denna!! Rekomenderar STARKT royal carribian!!!!!

• MulleNuh

Vi åkte Sthlm-Tallin-St Petersburg-sthlm.

Alltså servicen på båten var heeelt sjuk.... Man fick äta vad man ville och när man ville. Vi låg i spat kl 3 på natten och drack champagne och käkade mat..

Det fanns inget negativt att säga. Så nu ska vi boka nästa resa fast i medelhavet...

Man kände sig som en miljonär på båten..

first lady skrev 2009-06-20 11:38:44 följande:

Åh MulleNuh- Berätta mer... vilken rutt åkte ni?
  • MulleNuh

Ja gör det.. Fast man kan itne jämföra denna med en "mindre" kryssning.. Eller tjaaa det beror ju på lite.. Men man kan inte jämföra med typ en vikingline-båt..

Och va härligt att åka till Rom!!!

nni skrev 2009-06-20 15:04:44 följande:
    Idag alltså! Härligt, hoppas NI får en kanondag!Mullenuh; Vad roligt! Så ska det va, man ska skämma bort sig. Vi ska till Rom 8 dagar 2 dagar efter bröllopet. Förresten har varit på en mindre kryssning o skulle gärna göra om det längre bort. Det e en unik känsla. Men att resa e så kul alla gånger!Exakt 1 vecka kvar, kan ni tänka er så nervös jag e??!! Längtar tills stora dagen extremt mycket!
  • MulleNuh

Ja va underbart..

Jag minns knappt vår dag.. Det känns som jag bara flöt med och såg på allt från ovan typ. En jäkligt läskig känsla...

nni skrev 2009-06-20 23:24:47 följande:
    Näe, men min var en mindre en. Eller vår, min o min blivandes. Jaaa. Om 9 dagar e vi i Rom. Men först stundas det bröllop.Nervös fortfarande. Men längtar fruktansvärt. Vill bara att dagen ska va där så man kan njuta av nuet o slappna av mer.
  • MulleNuh

yeay!!! Jättefina var ni verkligen!!!! Ett perfekt par tillsammans!!

Jag har lagt in lite fler bilder nu om nån vill se...

Twixiee skrev 2009-06-22 18:33:14 följande:
    Då var man gift! Känns mysko, jag känner mig inte gift och glömmer hela tiden bort mitt nya efternamn, men det är väl sånt man vänjer sig vid Dagen rullade på som förväntat. Jag hade gjort ett "schema" för allt som skulle göra innan vi skulle till kyrkan - hår, smink, naglar, påklädning, lunch.. Men jag blev nästan en timme sen i mitt schema, men det gick ändå. Jag fick skippa naglar, så tur att de såg snygga ut ändå Jag fick några regndroppar i håret på morgonen då jag åkte iväg till lokalen för att ställa ut alla blommor, så det gav förhoppningsvis lite lycka På väg till kyrkan började solen att titta fram, och framåt kvällen så kunde vi gå ut på terassen och dansa och tjoa och tjimma fram till kl 2 En riktigt lyckad dag! Kort finns i mitt galleri för den som är nyfiken
  • MulleNuh

Åå tack!
    Ja sminket gjorde jag ju själv men kindbenen sitter ju liksom där sedan innan!

nni skrev 2009-06-24 18:50:02 följande:
    Åhhhhhh så fina! Vad fina kindben du har o sminket, allt!
  • MulleNuh

åå tack!

Miss Moneypenny skrev 2009-06-29 09:14:37 följande:

Grattis till dig också förresten! Dina bilder är underbara!
  • MulleNuh

Jaa mitt namnbyte har INTE blivit klart ännu.. Fattar inte vad det är som tar sådan tid!! Prästen måste ha glömt att skicka in våra papper!

Svar på tråden Juni 2009 nr 4