Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 nr 4

lite mjukporr så här på fredagsmorgonen!!

Ser jättefina ut!!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 08:30:22 följande:
    Hähä la upp några anonyma bilder under "starka bilder" i mitt galleri, men de är långt ifrån de finaste!
  • MulleNuh
    Absolut!!!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 09:48:40 följande:
    Haha tack! Ja men man måste ju vakna till på något vis, inte sant?
  • MulleNuh

Micke hade ju sin förra helgen.. Superlyckat blev det..

Ja jag vet inte, men som sagt så TROR jag att den är i morron. Den borde inte vara i Juni. Och nästa helg är jag upptagen så då kan jag inte.. Så då finns inte såmånga andra helger kvar!

Red Scarlet skrev 2009-05-22 14:32:00 följande:
    Ååh och jag vill ha min hippa NU! Jag har gissat mig till att den ska vara nästa helg, är så nervös! Det som är ännu värre är att jag vet att min fästman får sin svensexa samtidigt, men jag måste låtsas som ingenting och inte avslöja det...det är jättesvårt! Min fästman kan bara kolla på mig och så vet han vad jag tänker hahah.. jobbigt! Dessutom har några av hans polare sagt att de tänker försöka ta med honom på en extra svensexa veckan därpå, till LONDON! Vad är det för jäkla stil..hur ska jag lyckas hålla tyst om det?? Hahah..helt omöjligt.. jag går och biter mig i läppen hela tiden..
  • MulleNuh

Ja OM det blir i morron. Vem vet.. Kanske dom har 'ndrat till juni!! Men jag kommer sitta färdig och pirrig i morron.. Snopet om dom inte kommer! haha.

• MulleNuh

Men hon måste ju få dig att tro att hon är uppbokad ju! Kanske är det din hippa hon är busy med?!

älskarlivet skrev 2009-05-22 21:31:36 följande:
    Min tärna sa när hon blev tillfrågad om hon ville vara tärna att hon redan börjat fundera på möhippa.. Men nu börjar det dra ihop sig och hon är uppbokad denna helgen och nästa och jag är bokad 6/6 eller egentligen kan jag hoppa över det jag ska göra den 6/6, men blir det möhippa då kan inte mina systrar vara med och då blir jag rätt besviken..
  • MulleNuh

Ja jag sitter här som ett litet barn nu! Ska det hända eller inte??!?!
    älskarlivet skrev 2009-05-23 09:38:08 följande:
    Den tanken har slagit mig, att nästa helg är en sådan helg.. För då ska jag träffa henne och några av hennes kompisar, kan vara en vit lögn också..
  • MulleNuh
    Nä jag sitter här och glor på regnet!! hahaha..
    zeddy skrev 2009-05-23 10:33:15 följande:
    Vad händer? Har du blivit bortrövad?? Hm, du är ju fortfarande online..
  • MulleNuh

Nej nästa helg är det inte. Jag ska sminka en tjej till sitt bröllop..

Syrran ringde och sa: trampar du som baltazar nu?!?! Jag ska komma över och fika lite sen!!

zeddy skrev 2009-05-23 10:36:23 följande:
    Då kanske de har lurat dig och det blir nästa helg eller nåt!! Det finns ju ett par stycken helger kvar till bröllopet...Usch, ser ut att bli regn här också Jag som vill sola!!
  • MulleNuh

Nu ringde syrran och lät bestämd!!

Jag kommer om 1 timma och du får itne ha ätit så mycket innan!!

• MulleNuh

Japp!!!

Men fan jag blev riktigt besviken måste jag erkänna. Tycker såna skämt är riktigt elaka..

Red Scarlet skrev 2009-05-23 18:06:55 följande:

Ååh fästmannen har varit ute på stan hela dagen och letat morgongåva åt mig, kom hem för en stund sedan helt svettig.. han hade gått och gått och gått ruuunt hela jäkla stan.. och kom hem med typ 3kassar fulla med presenter, från NK och jag vet inte vart. Han såg så lycklig ut, sa att han hittat de perfekta presenterna till mig. Jag blev helt chockad, men försökte blunda när han sa åt mig att göra det.. nu måste jag vänta 21dagar på att få presenterna... nyfikeeen! Iiih.. MulleNuh blev du lurad av syrran förresten? Vad nedrigt!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4