• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • muggles

EA: oj då, skrev kommentarerna i Notepad och du hade ju redan fått svar när jag postade... Så det kan gå.

• muggles

Sweet: vilken bra info! Iaf för mig som inte är så insatt i detta med ägg och blastocyster.

• Fru E

Muggles-klart jag vill få svar från dig med . Skönt att få nojja av sig lite när det spökar så här

• muggles

MSW: fredag!

Har vi ngn pöklista? Vilka ska pöka i helgen:
    EA
    Vickan
    Muggles
    ...

• MSW

..och så tycker jag att det vore jättekul om frullan och EA skriver in en kommentar om snoppar i det de håller på med..! Super bra test att se om folk verkligen läser!

Nu har jag varit duktigt! Ringt och beställt tid för att få äta minipiller (kanske sexet kan få lite fart.. Hur var det där med lust på burk??), beställt tid för "Bad för två" på ett spa här som jag fått presentkort på av maken! PLUS satt igång tvättmaskin och diskmaskin! Kanske jag har ro att gå på fotboll ikväll..

Annars passar jag på att önska alla en super bra helg! Kommer nog in och läser någon mer gång, men man vet aldrig vad sonen tycker!!

• Fru E

Muggles-en pöklista är jag gärna med på enda listan som har positiva effekter än så länge

MWS-hehe tänk dig 15 äldre politiker (läs gubbar) sitter och läser om snoppar

• Fru E

Haha en fördel om man kan texten om man ska sjunga!

• Fru E

Lyckades förresten tappa två kladdmuffins på golvet vilket innebär att jag måste äta upp dem idag för de kan ju inte bli bröllopsmuffins

Svar på tråden Livets stora och små frågor