Hejhej i tråden
Tittar in lite snabbt så ni ej tror jag är någon annanstans
Har i dag hunnit med en ansiktsbehandling, sååå skönt, men det var jobbigt att ligga ner med magen rakt upp på rygg på den där britsen, så jag gick be dem hissa upp mig lite...
Nåväl, långlunch på stan och shopping efter det. Avslutade med 2 stora matkassar, men inte så tunga.
Väl hemma, så plockade jag upp allt o gick o hmtade Victor på dagis, sen gjorde vi geggamojja! Så kul. Fast han gick inte med allt så jag gick skura golvet sen, det var ju mindre kul...
Men fatta gegga med geggamojja, vatten och sand och hela baletten, det var länge sedan
Sen skulle ju alla kuddfodral och soffodral tillbaka på skalet av soffan och kuddarna, fan vad drygt det var. Lätt att få av, men nytvättade och på igen var inte direkt lika enkelt.
Sen kom makens kusin på besök, så då fick man se till att vara lite social.
Ja ja, har hunnit med en del idag och har en lista för i morgon, ska iaf städa och tvätta barnvagnen och sådär, sen till barnmorskan
Hjärtljuden tror jag på för att det stämde sist och min barnmorska berättade att det forskas på detta!
Men å andra sidan är nog min bebis i magen nu 2 könad, för jag har legat mellan 132 och 156 hela tiden, verkligen upp och ner... hmmm så det kanske man inte ska tro så mycket på som jag har gjort tidigare
I morgon r jag i vecka 36+1, ofattbart att tiden har gått så fort trots allt!
Lite spnnande är det med att ser vad som händer de närmaste dagarna....
Skummade att Telis fått 3 ägg till frysen, det var ju bra, men crap att du inte får använda dem till syskon försök.
Nu undrar jag, tjejen som var med i TV1 dokumentären härromdagen, hon var ju 41 och skulle ju få ägg, var gör hon det då? Om man nu inte får vara mer än 40 år?
Kommer inte ihåg allt jag skulle kommentera nu.
Men läste att det var lite mer positivt med Tingas P&P och att huset var upp i massa pengar där Mugglan, sinnesjukt för ett fisigt radhus...
Lila är fin färg, håller med! Passar ni båda i Koko o AM...
Lappis, det låter inte så gott det där du dricker....
BS, Rasmus passar bäst på katter och hästar enligt mig
Hon den där Sofia Källgren, som sjunger i Rhapsody har iofs en son som heter Rasmus, men det hjälper inte
Nenne, du sprutar nuva? Hur var det, skulle du göra vil i morgon, jag hänger inte med, förlåt....
Hej Vickan, trevligt med middag med kompisen och lite klippning av gräset, du är händig du
Nu ska jag fortstta titta på Riskförlossningar på tv4fakta