Mmm... ja, saken är ju den att vi hela tidendels sagt att vi ju har ett barn och att vi dessutom varit övertygade om att man inte ens KUNDE få någon hjälp alls då, så bara att vi helt plötsligt hörde till dem som skulle få hjälp och göra hormonbehandlingar och så var en enorm omställning i vår värld.
Du skulle sett min sambos ansikte när jag sa att han skulle åka och runka i en burk...
Herregud, vi hade en natt då vi bara rök ihop som jag vet inte vad, i rena paniken över allting.
Nu alldeles nyss fårgade jag hur dt kan komma sig at han ADRIG säger något om allt det här med mindre än att jag tar upp saken.
Han säger att han inte vill gå och oroa sig för ngt han ändå inte kan påverka.
Detaljen att han kanske ändå hade behövt visa MIG att han åtminstone är med i processen glömde han kan man säga.
Faktum är ju-som vanligt att allt detta som pågår i min kropp, det pågår inte ihans, så han stänger väl liksom av sig och försöker att inte tnka och grubbla, men jag gör ju för fasen knappt annat än räknar och håller reda på olika slags dagar.
Han vill gärna ha en liten till, men skulle det inte bli fler, så är det inte någon katastrof för honom.
Jag lever ju däremot med insikten att det blir försent och känner just nu att jag inte funkar och får ju uppenbara kommentarer om att jag börjar bli för gammal av folk runtomkring..